يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

پلاک کشوری موتورسیکلت ها تولید می شود

  تاريخ:بيست و هشتم مهر 1387 ساعت 13:39   |     کد : 9286   |     مشاهده: 627
به گزارش صنعت نیوز ‌، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره وضع سیستم اجرائیات گفت: خوشبختانه سیستم اجرائیات در مقایسه با گذشته، تفاوت های زیادی کرده است و برگه های جریمه ای که دارای مشکلاتی از جمله خطای ماموران و یا پاسخ باشد درکامپیوتر ثبت نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه خودرو صنعت نیوز‌، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره وضع سیستم اجرائیات گفت: خوشبختانه سیستم اجرائیات در مقایسه با گذشته، تفاوت های زیادی کرده است و برگه های جریمه ای که دارای مشکلاتی از جمله خطای ماموران و یا پاسخ باشد درکامپیوتر ثبت نمی شود.

‌وی افزود: هم اکنون رسیدگی به اعتراض های رانندگان ازحالت سنتی خارج شده است و به صورت غیرحضوری از طریق دفاتر پلیس + 10 انجام می شود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این که هم اکنون 40 دفتر پلیس به اضافه 10 در تهران به اعتراض های برگه های جریمه رسیدگی می کند ادامه داد: افراد می توانند به این دفاتر مراجعه و فرم مورد نظر را پر کنند تا با ارسال این فرم ها ازطریق کامپیوتر به هیئت های رسیدگی به جرایم، تا 24 ساعت جواب اعتراض ارسال و یا ازطریق پیام کوتاه ارسال شود.

سرتیپ هادیانفر درباره ساماندهی موتورسیکلت ها گفت: تا اواخر آبان امسال، پلاک کشوری موتورسیکلت ها تولید می شود و از آن به بعد عملیات ساماندهی تعویض پلاک موتورها در کشور آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به چاپ کتاب آموزش آئین نامه رانندگی ویژه موتورسیکلت سواران افزود: قرار است برای آموزش موتورسیکلت سواران، آموزشگاه هایی زیرنظر بخش خصوصی تاسیس و راه اندازی شود.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: حدود 3 ماه است که به وزارت بازرگانی درباره نرخ آموزشگاههای موتورسیکلت پیشنهادی اعلام شده و در این مدت وزارت بازرگانی اقدامی نکرده است.

سرتیپ هادیانفر ادامه داد: تا زمانی که وزارت بازرگانی در خصوص آموزشگاههای تعلیم رانندگی پایه 2، موتورسیکلت، اتوبوس و کامیون اعلام نظر نکند این موضوع از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی عملیاتی نمی شود.

وی درباره نیامدن مالکان 24 هزار موتورسیکلت برای رفع توقیف موتور خود به پارکینگ های مورد نظر گفت: با توجه به این که هزینه پارکینگ برخی از این موتورسیکلت ها، از قیمت اصلی موتور بیشتر است بنابراین صاحبان موتورسیکلت برای رفع توقیف آنان اقدامی نمی کنند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پیشنهاد دادیم که این موتورها با دستور مقامات قضایی ترخیص و ازطریق دفاتر به فروش برسد و در این باره منتظر دستور مقامات قضایی هستیم تا تکلیف این موتورها مشخص شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9286
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است