شنبه 29 ارديبهشت 1403

طرح تجميع امور اداري مدارس استثنائي شهر تهران در مناطق آموزش و پرورش

  تاريخ:سی ام مهر 1387 ساعت 16:09   |     کد : 9520   |     مشاهده: 1319
به گزارش صنعت نیوز، هدف رفاه معلمان و کارکنان اين مدارس اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، هدف رفاه معلمان و کارکنان اين مدارس اجرا مي شود.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزي خبر، علي اصغر يزداني در نشست خبري با حضور خبرنگاران در سازمان آموزش و پرورش شهر تهران افزود: بر اساس اين طرح، امور اداري، کارگزيني، مالي، پشتيباني و امکانات رفاهي، بيمه اي و خدماتي مربوط به معلمان هر يک از مدارس استثنايي به نزديک ترين منطقه آموزش و پرورش محول مـــي شود.

وي با اشاره به موقعيت جغرافيايي اداره آموزش و پرورش استثنايي در غرب تهران اضافه کرد: تاکنون کارکنان مدارس اسثتنايي براي پيگيري امور اداري، استخدامي، مالي، رفاهي و همه امور مربوط به پرونده شغلي خود، از مناطق مختلف شهر تهران به اين اداره مراجعه مي کردند که براي تسهيل در اين امور، پرونده هاي معلمان و کارکنان اين مدارس به تناسب موقعيت مکاني آنها به مناطق آموزش و پرورش ارسال شد.

يزداني گفت: با اجراي اين طرح که بخشنامه آن از حدود سه هفته پيش ابلاغ شده است، امور اداري معلمان مدارس استثنايي هم مانند ديگر فرهنگيان درمناطق آموزش و پرورش شهر تهران انجام مي شود اما اين افراد به روال قبل از امتيازات ويژه شغلي مانند سختي کار بهره مند هستند.

وي بخش هاي مديريتي، فني، علمي، آموزشي، درماني و توانبخشي دانش آموزان استثنايي را از اين طرح مستثني دانست و افزود: امور تخصصي مربوط به حوزه مديريتي، آموزشي و تربيتي دانش آموزان مدارس استثنايي به روال سابق در حيطه تخصصي اداره استثنايي باقي مي ماند و اين اداره نقش تخصص خود را ايفا مي کند.

يزداني گفت: همچنين امور مربوط به آزمون هاي مدارس استثنائي، شيوه هاي اداره اين مدارس به تناسب معلوليت هاي دانش آموزان و اقدامات توانبخشي در حيطه تخصص و اختيارات اداره استثنايي است و خانواده ها هيچ نگراني در اين باره نداشته باشند.

اکنون در مناطق مختلف شهر تهران حدود69 مدرسه استثنايي داير است و حدود3000 نفر شامل فرهنگيان و کارکنان بخش هاي اداري در آن مشغول به کار هستند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9520
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است