يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

رکود بازار خودرو نگراني هايي در ژاپن به همراه داشته است

  تاريخ:اول آبان 1387 ساعت 11:50   |     کد : 9583   |     مشاهده: 1303
به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو ، کاهش تقاضاي خريد خودرو بروز نگراني هايي در ژاپن را بهمراه داشته است.

به گزارش صنعت نیوز به نقل از خبر خودرو ، کاهش تقاضاي خريد خودرو بروز نگراني هايي در ژاپن را بهمراه داشته است.

بحران جهاني اقتصاد باعث شده تا کارخانه نيسان يکي از بزرگ خودروسازان ژاپن و يکي از موفق ترين خودروسازان صادر کننده در جهان طرح هايي براي توقف خطوط توليد خود به مرحله اجرا در آورد.

اين شرکت تصميم گرفته به دليل کاهش تقاضاي خريد خودرو در جهان دو خط توليد خود را در شمال شرق انگليس به مدت دو هفته متوقف کند. خط توليد خودروهاي مايکرو سوپر ميني و يک خودروي طبقه خانواده پس از سه هفته کاهش شيفت هاي توليد به مدت دو هفته متوقف خواهد شد.

نيسان همچنين تصميم گرفته توليدات دو کارخانه خود در ژاپن را به مدت پنج ماه کاهش دهد. شهر اوپاما در ژاپن که کارخانه هاي بزرگ نيسان در اين شهر قرار دارد موتور اقتصادي ژاپن و يکي از فراهم کننده فرصت هاي شغلي در اين کشور است. نيسان که از بزرگترين صادر کنندگان خودرو در ژاپن است و آمريکا نيز به عنوان مشتري درجه يک اين خودرو سازي به شمار مي رود در پي بحران اقتصادي و مشکلات موسسات مالي اعتباري آمريکا نگراني هايي براي وضعيت شغلي کارکنان ژاپني و خارجي بسياري که در اين شهر مشغول به کار هستند، به وجود آورده است. در صورت تداوم بحران اقتصادي و تاثيراتي که شرکت نيسان از اين بحران دچارآن مي شود اکثر مشاغل و صنايع اين شهر نيز دچار اين بحران مي شوند زيرا شهر اوپاما کاملا تحت تاثير بازار تجاري خودرو سازي نيسان قرار دارد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9583
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است