يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

آتش سوزی پژو پارس در داراب فارس و عدم رسيدگي ايران خودرو

  تاريخ:اول آبان 1387 ساعت 12:02   |     کد : 9592   |     مشاهده: 1549
يكي از بينندگان سايت خبري صنعت نيوز ، طي نامه اي خواستار رسيدگي به مسئله آتش سوزي پژو پارس خود در داراب فارس شده است . نامه اين بيننده گرامي جهت اطلاع مسئولان درج مي شود:

يكي از بينندگان سايت خبري صنعت نيوز ، طي نامه اي خواستار رسيدگي به مسئله آتش سوزي پژو پارس خود در داراب فارس شده است . نامه اين بيننده گرامي جهت اطلاع مسئولان درج مي شود:

باسلام . متاسفانه از روزی که رسانه ها و مسولین آتش سوزی خودروهای پژو 405 و پارس را پیگیری و گزارش نمی دهند شرکت ایران خودرو حمایت و پیگیری از مالکان خودروهایی که خودبه خود دچار حریق می گردند کنار گذاشته و به هر بهانه ای آن را رد می کند و پاسخگو نیستند.

متاسفانه خودرو پژو پارس اینجانب درحالی که چند لحظه ای از توقف آن نگذشته بود خودبخود شروع به دود کردن كرده و یکدفعه دچار آتش سوزی شد که با کمک مردم ، خود و خانواده ام از خودرو که دربهایش قفل شده بود نجات یافتیم . حال با توجه به کارشناسی های بعمل آمده از سوي مامورين آتش نشاني و ايران خودرو که مشخص شده است که علت نقص فنی در سیستم سوخت رسانی است .

تاسفانه شرکت ایران خودرو تا بحال هیچ رسیدگی وپاسخگویی نکرده وحتی از تهیه گزارش و فیلم توسط خبرنگاری محترم شبکه فارس جلوگیری نمودند . از شما به عنوان یک رسانه ملی تقاضا دارم این حوادث را انعکاس دهید که امنیت ملی اینست وتنها از طریق اطلاع رسانی شما میتوان از ضایع شدن حق و حقوق مردم جلوگیری نمود.

در پايان شماره پرونده اين موضوع در دادگاه عمومی و انقلاب شیراز مجتمع ملاصدرا شعبه 15 ، 515/87/15 مي باشد.

لازم به ذكر است كه نام و شماره اين بيننده گرامي در سايت خبري صنعت نيوز محفوظ مي باشد و در صورت نياز در اختيار مسئولان جهت رسيدگي قرار خواهد گرفت.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9592
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است