شنبه 29 ارديبهشت 1403

حفاظت از دشت لاله‌هاي واژگون شهرستان کوهرنگ

  تاريخ:دوم آبان 1387 ساعت 11:09   |     کد : 9674   |     مشاهده: 977
به گزارش صنعت نیوز، حفاظت از دشت لاله‌هاي واژگون شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختياري يکي از برنامه‌هاي کميته طبيعت‌گردي استان در سال 87 است .

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، حفاظت از دشت لاله‌هاي واژگون شهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختياري يکي از برنامه‌هاي کميته طبيعت‌گردي استان در سال 87 است .

رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان چهارمحال و بختياري با بيان اين مطلب گفت: براي سال 87 موضوع حفاظت دشت لاله‌هاي واژگون را پيگيري مي‌کنيم که اميدواريم تا پايان سال به نتيجه کلي برسيم و در اين منطقه زيرساخت‌هاي لازم را مهيا کنيم .

اسفنديار حيدري‌پور با بيان اينکه در اين منطقه بايد زيرساخت‌هاي لازم گردشگري ايجاد شود ، تصريح کرد: در حال حاضر در زيرساخت‌هاي اين منطقه مشکل داريم که امسال پيش‌بيني مي‌کنيم تا پايان سال در اين زمينه عمليات اجرايي را آغاز کنيم .

وي درباره دشت لاله‌هاي واژگون اظهار داشت : دشت لاله‌هاي واژگون يکي از مناطق گردشگري طبيعي در استان چهارمحال و بختياري است که در منطقه شوراب قرار دارد.

حيدري‌پور اضافه کرد: در اين منطقه آبشار کوهرنگ، پيست اسکي کوهرنگ و چشمه آب معدني ديمه قرار دارند. دشت لاله‌هاي واژگون در ارديبهشت ماه بسيار ديدني و زيباست. دشتي پر از لاله‌هاي واژگون که به صورت وحشي همه ساله مي‌رويند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/9674
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است