شنبه 29 ارديبهشت 1403

ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در آبشار گريب

  تاريخ:پنجم آبان 1387 ساعت 10:43   |     کد : 9735   |     مشاهده: 961
به گزارش صنعت نیوز، زيرساخت‌هاي گردشگري در آبشار گريب در نزديکي خرم آباد توسط کميته طبيعت‌گردي سازمان ميراث فرهنگي استان لرستان ايجاد مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، زيرساخت‌هاي گردشگري در آبشار گريب در نزديکي خرم آباد توسط کميته طبيعت‌گردي سازمان ميراث فرهنگي استان لرستان ايجاد مي‌شود.

مسئول کميته طبيعت‌گردي استان لرستان با بيان اين مطلب گفت:در اين آبشار سرويس بهداشتي با معماري که منطبق با سازه‌هاي محلي باشد در حال احداث است .

حسين فرهادي افزود:در حال حاضر آبشار گريب داراي جاده دسترسي ، برق و آب رساني و آلاچيق است و در صدد هستيم اين منطقه به رستوارن سنتي و سکوهاي نشيمن و سرويس بهداشتي براي رفاه حال گردشگران مجهز شود .

وي تصريح کرد: تا دو هفته آينده عمليات اجرايي سرويس‌هاي بهداشتي آغاز مي‌شود در حال حاضر سرويس‌هاي بهداشتي يکي از ضروريات اين منطقه است.

فرهادي با بيان اينکه آبشار گريب يکي از آبشارهاي جذاب در نزديکي خرم آباد است که هرساله گردشگران بسياري را به اين منطقه مي‌کشاند ، ادامه داد: اگر اعتبارات توازن منطقه‌اي به کميته طبيعت‌گردي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان لرستان اختصاص يابد زيرساخت‌هاي لازم را در اين منطقه ايجاد خواهيم کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9735
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است