شنبه 29 ارديبهشت 1403

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و بسته یندی برگزار می شود

  تاريخ:پنجم آبان 1387 ساعت 13:42   |     کد : 9763   |     مشاهده: 1301
به گزارش صنعت نیوز، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی از تاریخ پنجم لغایت هشتم بهمن ماه سال جاری به مدت چهار روز با مشارکت اتحادیه چاپ، لیتوگرافی، صحافی شرکت نمایشگاهی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی از تاریخ پنجم لغایت هشتم بهمن ماه سال جاری به مدت چهار روز با مشارکت اتحادیه چاپ، لیتوگرافی، صحافی شرکت نمایشگاهی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار  می شود.

به گزارش ستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی، ارایه محصولات جدید، تعامل با دیگر کشورها معرفی تکنولوژی روز ماشین آلات مرتبط با نمایشگاه، بهره مندی از فناوری های جدید، شناسایی توانمندی های در زمینه چاپ و بسته یندی ارایه توانمندیها در زمینه طراحی و گرافیک و صادرات خدمات چاپی مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه می باشد بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در فضایی به وسعت سی هزار متر مربع مفید و هشت سالن در حالی پذیرای حضور مشارکت کنندگان است که نسبت به سال گذشته از یک رشد کمی و کیفی برخوردار خواهد بود.

این گزارش همچنین می افزاید: پانزدهمین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی بخش های متنوعی چون افست، بسته یندی، ماشین آلات لوازم تولیدی لیتوگرافی، چاپ و صحافی، کارتن سازی، ماشین آلات و ملزومات خدماتی را در خود جای خواهد داد.

یادآور می شود تاکنون 170 شرکت داخلی و خارجی جهت حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند این در حالی است که آخرین تاریخ مهلت ثبت نام 30/8/87 می باشد و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88811476، فکس: 88824787 و یا به آدرس: اینترنتی www.iranpack-print.ir مراجعه نمایند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده امسال مسئولین نمایشگاه در نظر داند از انجمن هایی چون قطعه سازان، فلز تراشان و... دعوت بعمل آورند تا ضمن بازدید از نمایشگاه، تعامل بیشتری را در آینده با صاحبان این حرفه برقرار نمایند.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی از تاریخ 5 لغایت 8 بهمن ماه سال جاری به مدت 4 روز با حضور شرکتهای داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9763
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است