شنبه 29 ارديبهشت 1403

راه اندازي 60 مرکز اموزش الکترونيکي در کشور

  تاريخ:ششم آبان 1387 ساعت 08:49   |     کد : 9810   |     مشاهده: 987
به گزارش صنعت نیوز، رئيس مؤسسه آموزش از راه دور وزارت اموزش و پرورش از راه‌اندازي 60 مرکز اموزش الکترونيکي در کشور خبر داد و گفت: در سال تحصيلي جديد همچنين پنج مرکز اموزش الکترونيکي جهت ارائه‌ خدمات آموزشي به دانش اموزان ايراني در خارج از کشور راه‌اندازي شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نیوز، رئيس مؤسسه آموزش از راه دور وزارت اموزش و پرورش از راه‌اندازي 60 مرکز اموزش الکترونيکي در کشور خبر داد و گفت: در سال تحصيلي جديد همچنين پنج مرکز اموزش الکترونيکي جهت ارائه‌ خدمات آموزشي به دانش اموزان ايراني در خارج از کشور راه‌اندازي شده است.

نورالدين ميرزايي گفت : استانداردهاي آموزش‌هاي الکترونيکي و مجازي تدوين شده است و به زودي مراکزآموزشي ملزم به رعايت اين استانداردها خواهند شد .

وي افزود : 500 مرکز آموزش از راه دور در سال تحصيلي جديد به مراکز اموزشي افزوده شده است که خدمات آموزشي را به صورت نيمه ‌حضوري، مکاتبه اي، ديداري و شنيداري ارائه مي‌کنند.

وي خاطر نشان کرد : استفاده از فناوري‌هاي نوين در برنامه‌هاي آموزشي در بهبود فرايند ياددهي و يادگيري تاثير بسزايي دارد وکاستي‌ها و نقايص اموزشي در اين روش‌ به حداقل مي‌رسد.

رئيس مؤسسه اموزش از راه دور تصريح کرد : دانش اموزان واجد شرايط و علاقه مند به تحصيل جهت ثبت نام در مراکز اموزش از راه دور و تحصيل به صورت مکاتبه اي ، ديداري و شنيداري نيمه حضوري و غير حضوري جهت استفاده از تخفيف ويژه کارکنان دولت با در دست داشتن معرفي نامه از سازمان مربوطه تا پايان ابان به مراکز اموزش از راه دور مراجعه و ثبت نام کنند .

ميرزايي ياداور شد : فهرست مراکز اموزش از راه دور در پايگاه اينترنتي اين مؤسسه به نشاني www.dei.ir قرار گرفته است .وي سرانه آموزش از راه دور را براي هر دانش اموز 160 هزار تومان اعلام کرد و گفت : هم اکنون فقط بخشي از اين سرانه ها پرداخت شده و با پرداخت مابقي ان برنامه‌هاي اين مؤسسه بهتر تحقق خواهد يافت.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9810
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است