شنبه 29 ارديبهشت 1403

افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی هنر و فن‌آوری رسانه

  تاريخ:ششم آبان 1387 ساعت 14:36   |     کد : 9888   |     مشاهده: 1075
به گزارش صنعت نیوز، دومین نمایشگاه تخصصی هنر و فن‌آوری رسانه در دانشکده‌ی صدا و سیما آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، دومین نمایشگاه تخصصی هنر و فن‌آوری رسانه در دانشکده‌ی صدا و سیما آغاز به کار کرد. 

در این نمایشگاه حدود 30 شرکت، سازمان و یا مرکز فرهنگی در قالب گروه‌های مختلف شامل شرکت‌های فنی سازنده‌ی تجهیزات صدا و سیما، شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت‌های تولید تجهیزات فنی و مهندسی، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های هنری سراسر کشور، مراکز فرهنگی و روزنامه‌ها و مجلات هنری پرتیراژ حضور دارند.

در این نمایشگاه حدود دو هزار متر مربع مساحت برای ایجاد غرفه‌های مختلف در نظر گرفته شده‌است که حدود 600 مترمربع آن به نمایشگاه انرژی اتمی و 1400 مترمربع نیز به دیگر شرکت‌ها، سازمان‌ها و مراکز هنری و دانشگاهی اختصاص یافته است.

روزنامه‌ها‌ی همشهری، ایران، ماهنامه‌ی آینه، مجله‌ی پیل‌بان، مجله‌ی صنعت صدا و تصویر و مجله‌ی سینما و ادبیات از جمله روزنامه‌ها و مجلات هنری حاضر در دومین نمایشگاه تخصصی هنر و فن‌آوری رسانه هستند.

به گفته‌ی برگزارکنندگان دستاوردهای مثبت نخستین نمایشگاه تخصصی هنر و فن‌آوری رسانه که سال پیش برگزار شد، از جمله آشنایی بیش‌تر مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با یکدیگر و در نتیجه آماده شدن شرایط بستن قراردادهای جدید و هم‌چنین عرضه‌ی کالاها و خدمات نوین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به بازدیدکنندگان باعث شد برای دومین بار به برگزاری چنین نمایشگاهی اقدام شود.

شایان ذکر است دومین نمایشگاه تخصصی هنر و فن‌آوری رسانه از تاریخ پنجم تا نهم آبان‌ماه در محل دانشکده‌ی صدا و سیما برگزار شده و بازدید از تمام قسمت‌های نمایشگاه با ارایه‌ی کارت شناسایی برای همه‌ی علاقه‌مندان از جمله دانشجویان، تولیدکنندگان، مدیران و کارشناسان شرکت‌های تبلیغاتی آزاد است.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9888
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است