شنبه 29 ارديبهشت 1403

افزایش سقف سنوات تحصیلی مشمولان

  تاريخ:هفتم آبان 1387 ساعت 12:04   |     کد : 9937   |     مشاهده: 1121
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سقف سنوات تحصیلی مشمولان خدمت وظیفه عمومی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: سقف سنوات تحصیلی مشمولان خدمت وظیفه عمومی افزایش یافت.

محمد جواد زاده کمند، در حاشیه ملاقات عمومی مسوولان نظام وظیفه با مردم گفت: طبق ابلاغیه جدید، بر اساس تصویب "کمیسیون موارد خاص دانشگاه ها، وزارتخانه های علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد" ، دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته که در سقف تعیین شده نتوانند تحصیل خود را به پایان برسانند یک ترم به سقف تحصیلی آنان افزوده می شود و از 6 ترم به 7 ترم افزایش می یابد.

وی افزود: به سقف تحصیلی دانشجویان فعلی مقاطع کارشناسی و دکترای پزشکی و غیرپزشکی در این حالت 2 ترم افزوده شده است.

زاده کمند، همچنین از حذف آموزش نظامی مشمولانی که در قالب معافیت کفالت یا موارد خاص از خدمت معاف شده اند خبر داد و گفت: این افراد که شامل متعهدین خدمت در آموزش و پرورش، ایثارگران، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های دارای فرزند و یا والدین معلول ذهنی هستند می توانند تا 3 سال بدون گذراندن آموزش نظامی کارت معافیت دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اظهار داشت: البته اینگونه افراد متعهد می شوند تا در صورت فراخوان سازمان وظیفه عمومی ناجا برای گذراندن دوره آموزش نظامی، خود را به این سازمان معرفی کنند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9937
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است