شنبه 29 ارديبهشت 1403
همزمان با دهه فجر

هجدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل واداري (Hofex2009 ) گشايش مي يابد

  تاريخ:هفتم آبان 1387 ساعت 14:19   |     کد : 9957   |     مشاهده: 1281
به گزارش صنعت نیوز، هجدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل و اداري (Hofex2009 ) مقارن با دهه فجر از تاريخ شانزدهم لغايت بيستم بهمن ماه سال جاري به مدت پنج روز در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش مي يابد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی صنعت نیوز، هجدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل و اداري (Hofex2009 ) مقارن با دهه فجر از تاريخ شانزدهم لغايت بيستم بهمن ماه سال جاري به مدت پنج روز در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش مي يابد.

مهندس رامين سميع زاده دبير اتحاديه صادركنندگان مبلمان منزل و اداري در گفت و گو با ستاد خبري هجدهمين نمايشگاه           بين المللي مبلمان منزل و اداري ضمن بيان مطلب فوق اظهار داشت :

اين نمايشگاه به همت اتحاديه صادركنندگان مبلمان با مجوز رسمي سازمان توسعه تجارت ايران و با همكاري شركت سهامي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي گردد.

وي در ادامه افزود: نمايشگاه امسال در فضايي به وسعت 000/55 مترمربع و تعداد حدوداً 500 غرفه، پذيراي حضور جمع كثيري از مسئولين ، مشاركت كنندگان داخلي و خارجي و فعالان هنر و  صنعت مبلمان و دكوراسيون خواهد بود.

سميع زاده آخرين تاريخ مهلت ثبت نام را 15/10/87 اعلام كرد و افزود: از آنجايي كه نمايشگاه سال گذشته با استقبال چشمگيري از سوي فعالان اين صنعت روبرو شد و درخواست هاي ارسالي فراتر از ظرفيت فضاي نمايشگاه بود لذا به منظور هماهنگي بيشتر توصيه          مي شود متقاضيان جهت حضور در نمايشگاه و دريافت غرفه با متراژ درخواستي با توجه به جدول زمان بندي تعيين شده براي ثبت نام اقدام نمائيد چرا كه اتحاديه از پذيرش درخواستهاي ارسالي خارج از جدول زمان بندي و پس از تاريخ مقرر معذور مي باشد.

دبير اتحاديه صادركنندگان مبلمان منزل واداري تصريح كرد هجدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل و اداري با رويكرد ارتقاء هنر و صنعت مبلمان و دكوراسيون با جهت گيري صادراتي در حالي آغاز به كار مي كند كه نمايندگان شركتهاي داخلي و خارجي با حضور فعال خود اّخرين دستاوردهايشان را در معرض ديد عموم قرار داده و با يكديگر به رقابت مي پردازند .

وي با اشاره به اينكه نمايشگاه امسال از يك رشد كمي و كيفي نسبت به سال گذشته برخوردار خواهد بود اذغان كرد:‌ فراهم آوردن بستر ارتقاء كيفيت توليد، برخورداري از فناوري روز دنيا، توسعه كمي و كيفي صادرات و مبادلات بازرگاني در بخشهاي داخلي و خارجي، معرفي و توانايي هاي صنعتي و خدماتي ، تبادل دانش فني بين مشاركت كنندگان و ... از مهمترين اهداف برپايي نمايشگاه مذكور مي باشد.

يادآور مي شود متقاضيان جهت كسب اطلاع بيشتر براي حضور در نمايشگاه مي توانند با شماره تلفن  : 88615797  دبيرخانه اتحاديه تماس حاصل نمايند.

لازم به ذكر است هجدهمين نمايشگاه بين المللي مبلمان منزل و اداري (Hofex2009 ) از تاريخ  شانزدهم لغايت بيستم بهمن ماه سال جاري به مدت پنج روز با حضور شركتهاي داخلي و خارجي در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش  مي يابد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/9957
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است