يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

بازدید رئیس فدراسیون والیبال از تمرینات آینده سازان

  تاريخ:نهم اسفند 1400 ساعت 11:15   |     کد : 245798   |     مشاهده: 1053
به گزارش صنعت نیوز،رئیس فدراسیون والیبال امروز از اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر بازدید کرد.

 به گزارش صنعت نیوز،رئیس فدراسیون والیبال امروز از اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر بازدید کرد.

 محمدرضا داورزنی با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان در سالن چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران از نزدیک نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان نوجوان و جوان بود.
 
وی در جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان دختر با ابراز رضایت از پیشرفت بازیکنان این تیم نسبت به بازدید قبلی، گفت: فدراسیون از هیچ حمایتی برای رشد و پیشرفت والیبال زنان ایران کوتاهی نخواهد کرد.
 
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه هیچ تفاوتی برای والیبال زنان و مردان قائل نیست، افزود: رویدادهای مهمی در سال آینده پیش روی والیبال زنان ایران است و فدراسیون علاوه بر اردوهای آماده سازی برای دیدارهای تدارکاتی تیم‌های ملی و رده سنی زنان نیز برنامه‌ریزی کرده است.
 
داورزنی سپس در نشستی با فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهناز شاددل مشاور امور بانوان و الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان، برنامه‌های آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی والیبال زنان ایران را بررسی کردند و برگزاری چند اردوی برون مرزی برای تیم های ملی بانوان در دستور کار قرار گرفت.
 
در این نشست همچنین درباره کارگاه آموزشی دو روزه برای مربیان لیگ دسته یک و لیگ برتر زنان بحث و تبادل نظر شد.
 
والیبال زنان ایران سال پرکاری را پیش رو دارد که حضور در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی (نوجوانان و جوانان)، جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های آسیایی 2022 از جمله این رویدادها است.
 
اردوهای تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر از مدتی پیش آغاز شده است و در حال حاضر نوجوانان در اردوی نهم و جوانان هشتمین اردوی خود را برگزار می‌کنند.
 
اردوی انتخابی تیم ملی زنان نیز با دعوت 50 بازیکن لیگ دسته یک از یکم تا چهارم اسفند برگزار شد و بازیکنان دعوتی در دو گروه تمرینات خود را پیگیری کردند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/245798
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است