يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

سجادی: برنامه‌ریزی‌های تنیس، حرفه‌ای است

سجادی: برنامه‌ریزی‌های تنیس، حرفه‌ای است
  تاريخ:دوازدهم مرداد 1401 ساعت 13:26   |     کد : 268690   |     مشاهده: 815
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی‌های مسئولان فدراسیون تنیس برای رشد این رشته زیربنایی و حرفه‌ای است.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر ورزش و جوانان گفت: برنامه‌ریزی‌های مسئولان فدراسیون تنیس برای رشد این رشته زیربنایی و حرفه‌ای است.
 
حمید سجادی در بازدیدی که از اردو‌ی تمرینی تیم‌های ملی تنیس بانوان و آقایان داشت، گفت: ملی‌پوشان تنیس ایران در شرایطی خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کنند که فدراسیون و کادرفنی برنامه‌ریزی‌های حرفه‌ای برای آن‌ها انجام داده است و دور خیز خوبی را از این رشته شاهد هستیم.
 
وی افزود: کمپی که برای تمرین ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است جزو استانداردترین و مجهزترین کمپ‌های تنیس کشور است، حتی در مقایسه با برخی کمپ‌های بین‌المللی در شرایط استانداردتر و بهتری قرار دارد.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازدیدی که از تمرینات تیم‌های ملی پسران و دختران ایران داشتم از نزدیک شاهد تلاش این آینده‌سازان ورزش کشور در هوای بسیار گرم بودم و امیدوارم آن‌ها بتوانند در رقابت‌های بین‌المللی پیش‌رو نتایج قابل قبولی را به دست آورند.

تیم ملی تنیس مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات دیویس کاپ که به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

بانوان تنیسور نیز به منظور شرکت در رقابت‌های بیلی جین کینگ کاپ که در مالزی برگزار خواهد شد، تمرینات آماده‌سازی‌شان را دنبال می‌کند.

http://www.sanatnews.ir/News/1/268690
Share

سجادی: برنامه‌ریزی‌های تنیس، حرفه‌ای استسجادی: برنامه‌ریزی‌های تنیس، حرفه‌ای است
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است