يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
به منظور اجراي هر چه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع انجام شد ؛

راه اندازي سامانه تلفن گويا در بندر امام خميني (ره)

  تاريخ:بيست و دوم شهريور 1388 ساعت 11:30   |     کد : 27458   |     مشاهده: 1815
به گزارش صنعت نیوز، در راستاي اجراي هر چه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع و به منظور پاسخگويي مناسب به مشتركين ، سامانه تلفن گوياي 117 به همت كارشناسان اداره مخابرات و الكترونيك اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان راه اندازي شد .

به گزارش خبرنگار گروه کشتیرانی صنعت نیوز، در راستاي اجراي هر چه بهتر طرح تكريم ارباب رجوع و به منظور پاسخگويي مناسب به مشتركين ، سامانه تلفن گوياي 117 به همت كارشناسان اداره مخابرات و الكترونيك اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان راه اندازي شد .

معاون فني و نگهداري اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان با اعلام اين خبر افزود : اين سامانه مخابراتي  پس از  يك دوره آزمايشي كوتاه و به منظور ثبت و پيگيري خرابي خطوط تلفني و رفع به موقع نارسايي آنها (

ON TIME )  راه اندازي مجدد گرديد .

مسعود باقر خاني امكان تعيين وضعيت خطوط تلفن مشتركين از طريق اپراتوري اين سامانه ، ترسيم نمودارها و شاخص هاي مرتبط و مشخص كردن تعداد مراتب پيگيري و زمان اعلام خرابي براي هر يك از مشتركين را از جمله شاخص ترين مزاياي بهره برداري از اين سامانه مخابراتي  برشمرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/27458
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است