اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
دو شنبه 12 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی بررسی شد
تاريخ:بيست و سوم فروردين 1401 ساعت 10:38
|
کد : 246388
|
مشاهده: 1740
به گزارش صنعت نیوز، چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
به گزارش صنعت نیوز،
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی در نشست بررسی چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردینماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی بهعنوان یکی از مهمترین مدیریتهای شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانوادههای آنها مرتبط است و کوچکترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب میشود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینههای رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشینآلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان بهعنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.
در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامهها، چالشها، نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها پرداختند.
http://www.sanatnews.ir/News//246388
برچسب ها :
مدیرعامل
,
شرکت پایانه های نفتی
,
چالش ها و مشکلات
,
مدیریت خدمات پشتیبانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
آخرين اخبار
انتخابات فرمانداریهای آمریکا
شناسایی ۳ انبار کالاهای قاچاق در غرب
نخست وزیر ژاپن به دنبال دیدار با کیم
حمایت مجلس از جهاد دانشگاهی
خودنویس و کاتب صدای اصناف را درآورد!
اخراج مقام باسابقه اف بی آی
اطلاعات تازه از سرقت لوور اعلام شد
شهادت ۲ فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران
حیف که قانون دست و پایم را بسته بود
اذعان مشاور رئیس امارات به «اشتباهات» در قبال سودان
فیلمهای ایرانی به جشنواره کالیفرنیا دعوت شدند
محدودیتی در تامین گاز نیروگاهها وجود ندارد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز