اتابک: بازارهای از دست رفته فرش را بازپس میگیریم
|
توسعه صنایع معدنی از ارکان اصلی پیشرفت اقتصاد ملی است
|
صنعت فولاد به اهداف افق ۱۴۰۴ دست یافته است
|
بخش اعظم مینروبی مسیر راهآهن شلمچه - بصره انجام شده است
|
وزیر صمت: سهام خودروسازان واگذار میشود
|
هشدار وزیر صمت درباره قاچاق سوخت معادن
|
پروژههای عمرانی از دل تحریم و تنگناها سر بلند کردند
|
وزیر صمت: ارزآوری کشور با مقررات فعلی لطمه میخورد
|
شبکههای غیررسمی مالی، صادرات را تا ۱۵ درصد گرانتر کردهاند
|
قرارداد ۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی برای شهرکهای صنعتی منعقد شد
|
نمیتوانیم خود را منفک از زنجیره ارزش جهانی بدانیم
|
انتقاد تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده
|
آمادگی وزارت صمت برای افتتاح طرحهای فناورانه در کرمانشاه
|
دو شنبه 26 خرداد 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی بررسی شد
تاريخ:بيست و سوم فروردين 1401 ساعت 10:38
|
کد : 246388
|
مشاهده: 1575
به گزارش صنعت نیوز، چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
به گزارش صنعت نیوز،
چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانههای نفتی ایران با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد.
عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی در نشست بررسی چالشها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی این شرکت که دیروز (۲۱ فروردینماه) برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی بهعنوان یکی از مهمترین مدیریتهای شرکت است زیرا عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانوادههای آنها مرتبط است و کوچکترین خللی در تأمین رضایتمندی کارکنان سبب میشود عملکردش تحت تأثیر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مهمترین مأموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینههای رفاهی، ورزشی، فرهنگی - هنری، مشاوره و روانشناختی، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا، عملیات تأمین خودرویی و ماشینآلات در پشتیبیانی از فرآیند عملیات است که شایسته است این مدیریت برای تحقق مأموریت خود همه تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی، همچنین تأمین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانوادههای آنان بهعنوان یک مدیریت سرآمد تلقی شود.
در این نشست رؤسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامهها، چالشها، نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها پرداختند.
http://www.sanatnews.ir/News//246388
برچسب ها :
مدیرعامل
,
شرکت پایانه های نفتی
,
چالش ها و مشکلات
,
مدیریت خدمات پشتیبانی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
پارلمان پاکستان حمله به ایران را محکوم کرد
آمریکا بدون تردید در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی نقش مستقیم دارد
تاکسی هوایی با برد ۳۰ کیلومتر رونمایی شد
هواوی ۱۰۰ میلیون موبایل با سیستم عامل هارمونی فروخت
اتاق اصناف: ذخایر کالاهای اساسی کافی است
بازار ارز تجاری فعال است
فردا آخرین مهلت ثبتنام آزمون استخدامی آموزشوپرورش
تعطیلی خانه هنرمندان ایران اطلاع ثانوی
اردوغان: کابینه نتانیاهو تهدیدی برای امنیت و ثبات جهانی است
زمان برگزاری آزمونهای پایان ترم پیامنور اعلام شد
تأییدیه FDA برای نخستین ویرایشگر ژنی جهت درمان کلسترول
افزایش ۳۵۰ درصدی تعداد درخواستهای حمایت روانی صهیونیستها
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز