وزیر صنعت: جهش ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات ایران و آفریقا در راه است
|
لزوم رفع موانع ساختاری و تسریع در اجرای توافقهای ایران و روسیه
|
دیدار رئیس اتاق بازرگانی ازبکستان و هیات تجاری با وزیر صمت در تهران
|
زمین بدون زیرساخت تحویل نمیدهیم؛ حتی اگر از ما انتقاد شود
|
بهره برداری از نخستین طرح تولید «مونازیت» در ایران و غرب آسیا
|
پزشکیان: برای ساخت مسکن محرومان با مشارکت خیرین و مردم اقدام خواهیم کرد
|
رشد ۱۸.۳ درصدی مسافران نوروزی
|
تکمیل راه آهن رشت - آستارا تا پایان دولت چهاردهم
|
تلاش میکنیم بار جادههای جنوبشرق استان تهران به ریل منتقل شود
|
عهد خود را با مردم مظلوم فلسطین تجدید میکنیم
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت: جذب سرمایهگذاری و مشارکت عمومی اولویت صنایع باشد
|
راهبرد رونق سرمایه گذاری برای تولید سرلوحه برنامه وزارت صمت قرار گرفت
|
تاکید وزیر راه و مسکن بر رفع چالش ها در سال سرمایه گذاری برای تولید
|
جمعه 12 ارديبهشت 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
خدمات پس از فروش رکن اصلی شرکتهای تولیدی است
تاريخ:دوازدهم خرداد 1401 ساعت 12:39
|
کد : 267506
|
مشاهده: 1043
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
محمدعلی تیموری در نشستی با مدیران ارشد سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید روزانه خودرو در سایپا بین 1750 تا 1850 دستگاه است که باید به ظرفیت تولید 2000 دستگاه در روز برسیم.
او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سایپا آغاز شده و از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تا ساختار تغییر نکند بهبودی ایجاد نخواهد شد. در گام بعدی به اصلاح سیستمها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهیم پرداخت و استفاده از نیروهای ماهر در دستور کار قرار میگیرد تا در نهایت در سبک مدیریت و نماد سازی تغییر ایجاد شود.
تیموری سه حوزه منابع انسانی، مالی و خرید را از حوزههایی دانست که مدیران عامل شرکتهای گروه باید مستقیما بر فعالیت آنها نظارت کنند.
در این نشست، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخصها در زمینه ارزیابی عملکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، آنچه که اهمیت دارد، نظر مردم و مشتریان درباره خدمات پس از فروش است.
در ابتدای این نشست، محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینههای بازرگانی، مالی، منابع انسانی و شبکه خدمات پس از فروش ارائه کرد.
تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)
http://www.sanatnews.ir/News//267506
برچسب ها :
سایپا
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
۶۳ تا ۷۵ درصد بیماریهای روانی تا ۲۵ سالگی رخ میدهد
شرکت ایدکوپرس به عنوان واحد تولیدی نمونه استان البرز انتخاب شد
پاکستان پهپاد هند را در مرز کشمیر سرنگون کرد
السودانی به ایران تسلیت گفت
استخدام ۲۰ هزار سرایدار و ۳۰ هزار معلم
ابراز نگرانی سخنگوی گوترش نسبت به اوضاع غزه، لبنان و یمن
ابراز تاسف سازمان عفو بینالملل نسبت به وضعیت غزه
مهلت ۱۱ روزه بانک مرکزی به فعالان رمزارز
نظام نمرهدهی باید حذف شود
حضور کانون با ۱۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه
مدیران موظف به فراهم کردن زمینه پیشرفت زنان هستند
پیام تسلیت دبیرکل اوپک به وزیر نفت در پی حادثه بندرعباس
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز