اتابک: بازارهای از دست رفته فرش را بازپس میگیریم
|
توسعه صنایع معدنی از ارکان اصلی پیشرفت اقتصاد ملی است
|
صنعت فولاد به اهداف افق ۱۴۰۴ دست یافته است
|
بخش اعظم مینروبی مسیر راهآهن شلمچه - بصره انجام شده است
|
وزیر صمت: سهام خودروسازان واگذار میشود
|
هشدار وزیر صمت درباره قاچاق سوخت معادن
|
پروژههای عمرانی از دل تحریم و تنگناها سر بلند کردند
|
وزیر صمت: ارزآوری کشور با مقررات فعلی لطمه میخورد
|
شبکههای غیررسمی مالی، صادرات را تا ۱۵ درصد گرانتر کردهاند
|
قرارداد ۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی برای شهرکهای صنعتی منعقد شد
|
نمیتوانیم خود را منفک از زنجیره ارزش جهانی بدانیم
|
انتقاد تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده
|
آمادگی وزارت صمت برای افتتاح طرحهای فناورانه در کرمانشاه
|
سه شنبه 27 خرداد 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
خدمات پس از فروش رکن اصلی شرکتهای تولیدی است
تاريخ:دوازدهم خرداد 1401 ساعت 12:39
|
کد : 267506
|
مشاهده: 1096
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش تولید، گفت: خدمات پس از فروش رکن اصلی و اساسی شرکتهای تولیدی است.
محمدعلی تیموری در نشستی با مدیران ارشد سایپایدک، با بیان این مطلب افزود: امسال تولید روزانه خودرو در سایپا بین 1750 تا 1850 دستگاه است که باید به ظرفیت تولید 2000 دستگاه در روز برسیم.
او ادامه داد: اصلاح ساختار در گروه سایپا آغاز شده و از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که تا ساختار تغییر نکند بهبودی ایجاد نخواهد شد. در گام بعدی به اصلاح سیستمها بر اساس ساختار اصلاح شده خواهیم پرداخت و استفاده از نیروهای ماهر در دستور کار قرار میگیرد تا در نهایت در سبک مدیریت و نماد سازی تغییر ایجاد شود.
تیموری سه حوزه منابع انسانی، مالی و خرید را از حوزههایی دانست که مدیران عامل شرکتهای گروه باید مستقیما بر فعالیت آنها نظارت کنند.
در این نشست، غلامرضا دفتری مشاور مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، در سخنانی با تاکید بر اهمیت نقش نیروی انسانی در بهبود خدمات پس از فروش، گفت: فارغ از اعداد و شاخصها در زمینه ارزیابی عملکرد سازمان خدمات پس از فروش سایپا، آنچه که اهمیت دارد، نظر مردم و مشتریان درباره خدمات پس از فروش است.
در ابتدای این نشست، محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینههای بازرگانی، مالی، منابع انسانی و شبکه خدمات پس از فروش ارائه کرد.
تحقق بیش از ١٠٠ درصدی برنامه تولید وزارت صمت در سایپا
آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ایام ارتحال امام خمینی (ره)
http://www.sanatnews.ir/News//267506
برچسب ها :
سایپا
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
پارلمان پاکستان حمله به ایران را محکوم کرد
آمریکا بدون تردید در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی نقش مستقیم دارد
تاکسی هوایی با برد ۳۰ کیلومتر رونمایی شد
هواوی ۱۰۰ میلیون موبایل با سیستم عامل هارمونی فروخت
اتاق اصناف: ذخایر کالاهای اساسی کافی است
بازار ارز تجاری فعال است
فردا آخرین مهلت ثبتنام آزمون استخدامی آموزشوپرورش
تعطیلی خانه هنرمندان ایران اطلاع ثانوی
اردوغان: کابینه نتانیاهو تهدیدی برای امنیت و ثبات جهانی است
زمان برگزاری آزمونهای پایان ترم پیامنور اعلام شد
تأییدیه FDA برای نخستین ویرایشگر ژنی جهت درمان کلسترول
افزایش ۳۵۰ درصدی تعداد درخواستهای حمایت روانی صهیونیستها
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز