ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
چهارشنبه 26 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کاهش ۳۹درصدی مراجعه مشتریان ایرانخودرو به نمایندگیها
تاريخ:بيست و چهارم خرداد 1401 ساعت 12:35
|
کد : 267722
|
مشاهده: 1494
به گزارش صنعت نیوز، شاخص مراجعات یکماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماههای ابتدایی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با میانگین سال ۱۴۰۰ کاهش ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.
به گزارش صنعت نیوز، شاخص مراجعات یکماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماههای ابتدایی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با میانگین سال ۱۴۰۰ کاهش ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.
شاخص مراجعات یکماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو در ماههای ابتدایی امسال در مقایسه با دی ماه سال ۱۴۰۰ نیز کاهش ۱۴ درصدی داشته است.
همچنین بر پایه گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای بازه زمانی اردیبهشت ماه امسال، براساس کاهش امتیاز منفی صورت گرفته، سطح کیفی محصولات تولید شده در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ با رشد ۱۱ درصدی نسبت به دی ماه سال گذشته و رشد ۱۳ درصدی نسبت به میانگین امتیاز محصولات تولیدی سال گذشته در مسیر ارتقای کیفیت و کسب رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.
بر پایه این گزارش، در گروه خودروهای سبک و وانت نیز رشد ۸ درصدی سطح کیفی محصول نیوپیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل نسبت به دی ماه ۱۴۰۰ به ثبت رسیده است.
ارتقای سطح کیفی سبد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو، منجر به بهبود ۱۰ درصدی شاخص کیفیت خودرو در زمان تحویل در دو ماهه ابتدایی امسال شده است.
دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو در مقوله کیفیت محصولات، ماحصل سیاست گذاری و هدایت گری موثر مدیرعامل و مشارکت همگانی کارکنان است.
بهره برداری از سرمایه گذاری های صورت گرفته در نوسازی تجهیزات خطوط تولیدی، هم افزایی و تعریف برنامههای کیفی مشترک با سازندگان قطعات و تعریف و اجرای برنامه های متعدد ارتقای کیفیت در واحدهای مختلف زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو از حوزه تامین تا خدمات پس از فروش را به دنبال داشته است.
خودروسازان و قطعه سازان، باید افق مشخصی را برای رسالت خدمتگزاری تدوین کنند
همکاری گسترده سایپایدک و انجمن قطعه سازان در بازارچه قطعات یدکی
http://www.sanatnews.ir/News//267722
برچسب ها :
ایران خودرو
,
خدمات پس از فروش
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
افت ۴۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
نسخهای برای پاکسازی ذهن و تقویت تمرکز
یک کشف جدید درباره جهش ژن آلزایمر
رشد قیمت طلا و سکه امروز سهشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
حفظ و نجات درختان پسته با محصول ایرانساخت
۵ محصول جدید منطقه بین المللی نوآوری ایران رونمایی شد
اسلامی: ملت ایران تهدیدپذیر نیست
معرفی «روبولگال»؛ نخستین ربات وکیل ایرانی
غیبت طبقۀ متوسط حتی در پلتفرم
چین علیه غولهای تراشهسازی آمریکا دست به اقدام زد
آیا ترکیه در مسیر زوال دموکراسی است؟
تیم کشتی آزاد ایران قهرمان جهان شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز