ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
چهارشنبه 26 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
سرآمدی ایران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان
تاريخ:هجدهم تير 1401 ساعت 14:19
|
کد : 268239
|
مشاهده: 1860
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو کسب کند.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکتهای عرضهکننده خودرو کسب کند.
مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، در این باره گفت: بر اساس گزارش خردادماه امسال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص عملکرد شرکتهای عرضه کننده خودرو در سال ۱۴۰۰، ایرانخودرو برای نخستین بار موفق به کسب امتیاز کامل در شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان شده است.
بابک دولوقاجار، کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای مشتریان و همکاری همه جانبه در گروه صنعتی ایران خودرو را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد و گفت: نظرات و پیشنهادهای مشتریان، بزرگترین منبع تحول و بهبود فرآیندهای سازمانی است و بر همین اساس مدیریت ارتباط با مشتریان از ابتدای امسال برنامه جامعی برای بهبود فرآیندها و ارایه بازخورد از نتایج نگرشسنجی مشتریان به گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح تحول کیفیت محصولات و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای عمل به فرامین هشت گانه رییس جمهوری، با هدف ارتقای کیفیت، بهبود ارایه خدمات فروش و پس از فروش و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات داخلی صورت گرفته است و اثربخشی مستقیمی در افزایش رضایتمندی خواهد داشت.
افزایش سبد خدمات امدادی امداد خودرو سایپا
محصولات تجاری و کار سایپا در بخش اشتغال در استان کردستان تاثیرگذار است
http://www.sanatnews.ir/News//268239
برچسب ها :
ایران خودرو
,
مشتریان
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
افت ۴۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
نسخهای برای پاکسازی ذهن و تقویت تمرکز
یک کشف جدید درباره جهش ژن آلزایمر
رشد قیمت طلا و سکه امروز سهشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
حفظ و نجات درختان پسته با محصول ایرانساخت
۵ محصول جدید منطقه بین المللی نوآوری ایران رونمایی شد
اسلامی: ملت ایران تهدیدپذیر نیست
معرفی «روبولگال»؛ نخستین ربات وکیل ایرانی
غیبت طبقۀ متوسط حتی در پلتفرم
چین علیه غولهای تراشهسازی آمریکا دست به اقدام زد
آیا ترکیه در مسیر زوال دموکراسی است؟
تیم کشتی آزاد ایران قهرمان جهان شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز