اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
دو شنبه 12 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای شاهین سواران
تاريخ:بيست و پنجم تير 1401 ساعت 13:18
|
کد : 268339
|
مشاهده: 1343
به گزارش صنعت نیوز، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که در یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین آنها گذشته اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد.
به گزارش صنعت نیوز، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز گروه خودروسازی سایپا به منظور دریافت نظرات مستقیم و ثبت تجربه تمامی مشتریان این گروه که در یک بازه زمانی از تحویل خودرو شاهین آنها گذشته اقدام به برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان کرد.
گروه خودروسازی سایپا بر اساس بررسی و شناختی که از مشتریان هر استان به دست آورده با برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان به دنبال ایجاد یک تجریه دل نشین برای مشتری در استفاده محصول، خدمات و انتقال اقدامات انجام شده به مشتریان استفاده کننده از محصول است.
برهمین اساس گروه سایپا در هر نمایشگاه تخصصی خودرو با دعوت ازمشتریان که از محصول شاهین استفاده کرده اند و با برگزاری فوکوس گروپ و پرسشگری عمیق به دنبال دریافت اطلاعاتی است که از ابتدای ورود مشتری به کسب و کار سایپا تا انتها یعنی از گام آگاهی رسانی و تبلیغات، ارزیابی اقتصادی، انتخاب محصول، خرید محصول، استفاده از محصول، کیفیت محصول، استفاده از خدمات پس از فروش و امداد و خدمات مشتریان را به دست آورد و به عبارتی تمامی نقاط تماس مشتری با مجموعه را ثبت و ضبط و سپس تحلیل کند.
در هر نمایشگاه تخصصی خودرو، بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم، طبقه اجتماعی و سطح تحصیلات پرسشگری انجام شده و سپس تجزیه تحلیل می شود و با جلساتی که با صاحبان فرآیندها برگزار می شود، نتایج و تحلیل های انجام شده از خواسته ها و گویه های مردم را که ثبت شده مطرح و در نهایت اقدامات اصلاحی با توجه به پرسشگری انجام شده تعریف و انجام می شود.
همچنین در حین برگزاری این کارگاه با توجه به آشنایی و شناختی که مجریان برگزاری با روند فرآیندها در سازمان دارند، سعی می شود که با توجه به درخواست ها و نیازها، علاوه بر تماس تلفنی، کانال های ارتباطی دیگر نیز معرفی شود.
علاوه بر این در فاصله برگزاری این کارگاه ها و به منظور تقدیر از مشتریان و ارتقا برند گروه سایپا، نشست هایی با کسب و کارهای تاثیرگذار سایپا جهت استفاده از تجربیات آنها در معرفی هر چه بهتر خدمات آن کسب و کار برای این گروه از مشتریان محترم انجام می گیرد.
گفتنی است مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management) یا (CEM) به این معنی است که با استفاده از شناخت خوبی که از مشتری بهدست میآید، بتوان سلیقه و علاقه افراد را شناسایی و تجربهای مختص به آنها را برایشان فراهم کرد. البته یافتن اطلاعات کار آسانی نیست و مستلزم رصد کانالهای ارتباطی و تعاملات مشتری با سایپاست.
در گروه خودروسازی سایپا به مدیریت تجربه مشتری نیاز است تا بتوان نمای 360 درجه از مشتریان را ارائه کرد. تجربه مشتری شامل تمام تعاملاتی است که از طریق انواع مختلف کانالهای ارتباطی مانند پورتال، تلگرام، تلفن، پیامک، فکس، ایمیل و همچنین رسانههای اجتماعی با مشتریان در ارتباط با محصول و خدمات صورت میپذیرد.
تجربه مشتری ارزش های زیادی چون تقویت نام برند، افزایش فروش به مشتریان فعلی و یافتن مشتریان جدید، افزایش وفاداری مشتری به برند، کاهش هزینه از طریق کاهش ریزش مشتریان و افزایش تعهد کارکنان سازمان را برای سازمانها به ارمغان خواهد آورد.
هدفگذاری ایرانخودرو برای حضور در جمع خودروسازان رده دوم جهان
همکاری سایپا و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای تولید موتور هیبرید شاهین
اقدام دانش پایه ایسیکو برای افزایش امنیت حمل قطعه و خودرو
http://www.sanatnews.ir/News//268339
برچسب ها :
سایپا
,
شاهین
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
آخرين اخبار
توافقنامه ترکیه و عراق برای مدیریت آب
اجرای طرح «ایران دیجیتال»
شمسایی: باید بهترینِ خودمان باشیم
فضانوردان ناسا بیحقوق کار میکنند!
اتهامزنی وزیر آمریکایی علیه ایران در ابوظبی
اسرائیل جنایات نازیها را تکرار میکند
صادراتیهای نانویی برتر معرفی شدند
حرکت دانشگاه آزاد به سوی بیمارستانهای هوشمند و متاورسی
رشد پرقدرت شاخص بورس در میانه آبان؛ معاملات از ۱۶۰ همت گذشت
افزایش آرام سکه و طلا در میانه آبان؛ اونس جهانی به ۴۰۲۰ دلار رسید
دو حراج سکه در آبان؛ پیشفروش قطعی با سررسید ۳۰ بهمن
«پیر پسر» و ظرفیتی که از دست میرود!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز