ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
چهارشنبه 26 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تاخیر در پرواز برای ایرلاینها ضرر اقتصادی دارد
تاريخ:سی ام مهر 1401 ساعت 10:11
|
کد : 270733
|
مشاهده: 828
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هیچکس در مجموعه ایرلاینها بهدنبال پرواز با تاخیر نیست، چون برای شرکت ضرر اقتصادی دارد، گفت که علت تاخیر باید شفاف و روشن به مردم اطلاعرسانی شود.
محمد محمدیبخش درباره تاخیر پرواز در شرکتهای هواپیمایی به ایسنا گفت: موضوع تاخیرهای هواپیمایی یک زنجیره است؛ سازمان هواپیمایی هم با زنجیرهای از دلایل مواجه است، بخشی از آن آب و هوا، بخشی خرابی و تعمیرات هواپیما، بخشی نیروی انسانی، بخش فرودگاهی و امنیتی است و موضوعات مختلف دست به دست هم میدهد.
وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی بهعنوان نهاد حاکمیتی تشخیص میدهد که این تاخیر، با توجه به شرایط بیرونی رخ داده یا شرایط درونی عامل آن بوده، عامل انسانی علت آن بوده یا عامل غیرانسانی. زمانی که ما احصا کنیم عامل انسانی باعث تاخیر بوده و عمدی صورت گرفته است، باید حکم قضایی بگیریم و برخورد قضایی کنیم که بعضا هم این موضوع اتفاق میافتد.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: اگر فردی کاری انجام دهد که باعث تاخیر و بروز نارضایتی شود، درصورتی که این موضوع خارج از چارچوب قوانین و مقررات و اختیاراتش باشد، حتما باید به نهادهای ذیربط قضایی معرفی شود و پاسخگو باشد. بعضا هم سازمان تعزیرات و دستگاههای قضایی به این موضوع وارد شده و پرسوجو میکنند و البته این موضوع هم حتما به این معنا نیست که آن فرد محاکمه میشود، بلکه ادلهاش را ارائه میکند که یا پذیرفته میشود یا اگر کسی متخلف باشد، برایش حکم صادر میشود.
محمدیبخش با بیان اینکه مرجع رسیدگی به موضوع تاخیرهای هوایی، سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: مگر اینکه حوزه جرم یا اتفاقی در حوزه عامه رخ دهد که در آن صورت دستگاه قضایی وارد میشود. برای سازمان هواپیمایی هم تفاوتی بین اینکه ایرلاین خصوصی باشد یا دولتی وجود ندارد و حتما رسیدگی صورت میگیرد و سازمان هم بدون اغماض به این موضوع ورود میکند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: دلایل این تاخیرها متعدد است و ما هم باید تلاش کنیم در حوزه فرودگاهی شفاف و روشن اطلاعرسانی کنیم، تا تعمیرات، خطای انسانی، آب و هوا و هرچه را که در این چرخه منجر به تاخیر میشود، صادقانه به مردم گزارش دهیم؛ اما باید این موضوع را بپذیریم که هیچکس در مجموعه ایرلاین بهدنبال پرواز با تاخیر نیست، چون برای شرکت ضرر اقتصادی دارد، ما هم بدون تعارف و رودربایستی، علت را هرچه باشد بیان میکنیم.
http://www.sanatnews.ir/News//270733
برچسب ها :
پرواز
,
ایرلاین ها
,
تاخیر
,
ضرر اقتصادی
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
گفتوگوی اروپاییها با عراقچی درباره مسائل هستهای
پخش دیدار جوانان بسکتبال ایران مقابل لهستان
پسکوف: روسیه از ایده اصلاح شورای امنیت حمایت میکند
تکذیب خبرسازی وبگاه فرانسوی
خشاب خالی سلاح عربی
بررسی افقهای نو در سلامت و زیستفناوری
اتهامزنی صدراعظم آلمان علیه پوتین
مسابقه «دونقطه» برای روز شعر و ادب فارسی
موازیکاریها باید سامان داده شود
حملات تروریستی مبدا تاریخ هستند اما کدام تاریخ؟
تغییر رنگ «قلعه سرخِ» دهلی
بهرهبرداری ۲۲۰۰ مگاواتی انرژی خورشیدی
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز