تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
يک شنبه 23 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
حفظ و ارتقای سیستم مدیریت یک پارچه امدادخودروایران
تاريخ:بيست و هفتم بهمن 1401 ساعت 14:49
|
کد : 273905
|
مشاهده: 946
به گزارش صنعت نیوز، شرکت امدادخودروایران با حفظ و ارتقای چهار گواهی نامه بینالمللی ایزو موفقیتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند.
به گزارش صنعت نیوز، شرکت امدادخودروایران با حفظ و ارتقای چهار گواهی نامه بینالمللی ایزو موفقیتی دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند.
شرکت امدادخودروایران پس از صدور گواهی نامه در استانداردهای بینالمللی چهارگانه (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸ ،ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸ ، ISO۱۸۲۹۵-۱:۲۰۱۷) در ممیزی مراقبتی سال اول، موفق به حفظ و نگه داری سیستم مدیریت یک پارچه خود با تایید شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران TUV AUSTRIA شد.
امدادخودرو ایران از جمله نخستین شرکتهایی است که سال گذشته موفق به دریافت گواهی نامه بینالمللی ایزو «مدیریت مرکزتماس با مشتری» برای مرکز پاسخ گویی خود شده و در سال جاری نیز با اهتمام و تلاش همکاران این مجموعه، برای دومین سال توانست تایید تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران درخصوص نگه داری سیستم مدیریت یک پارچه را دریافت کند.
سال گذشته مرکز پاسخ گویی ایرانخودرو به عنوان برجستهترین و پیشرفتهترین مرکز موجود در کشور با پیادهسازی الزامات استاندارد بینالمللی مرکز تماس با مشتری، موفق به اخذ گواهی نامه ISO۱۸۲۹۵ شد.
استاندارد ISO ۱۸۵۲۹۵ یکی از مهمترین استانداردهای جهانی است که بهطور مشخص به موضوع مدیریت مرکز تماس با مشتری پرداخته و دریافت این استاندارد برای شرکت خدمترسان بسیار حائز اهمیت است.
شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰، وبسایت www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشن تلفن همراه «ایساکو» راههای ارتباطی برای دریافت خدمات خودرویی در هر ساعت از شبانه روز به هم وطنان در سراسر کشور است.
حرکت شتابان ایران خودرو در توسعه خانواده موتور
http://www.sanatnews.ir/News//273905
برچسب ها :
ایران خودرو
,
امدادخودروایران
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
انباشت تصمیمات نادرست گاز و برق
زن ریاضیدانی که تاریخ را تغییر داد
«مسابقه ملی طراحی اسباببازی» تا پایان مهر
زارع هم راهی نیمه نهایی شد
برگزاری نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور
کشتی آزاد قهرمانی جهان
نظر کمیته داوران درباره قضاوتهای هفته سوم
حراج نخستین ماشینحساب جهان
استقبال دبیرکل اتحادیه عرب از اعلامیه نیویورک درباره فلسطین
امگا۳ را به همراه این داروها مصرف نکنید
کاهش بیش از ۴ درصدی وقوع جرایم جنایی در کشور
افزایش ۳ برابری حضور داشآموزان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز