ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
سه شنبه 25 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
رسیدگی به۵۰۰ پرونده شکایتی بین مسافران و رانندگان تاکسی
تاريخ:بيست و چهارم خرداد 1402 ساعت 12:03
|
کد : 278497
|
مشاهده: 554
مدیر بازرسی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: از آبان سال گذشته تا پایان اردیبهشتماه سال جاری حدود ۵۰۰ پرونده شکایتی بین مسافران و رانندگان تاکسی رسیدگی و به مصالحه انجامید و از ارجاع آن به دادسرا جلوگیری شد.
به گزارش ایسنا، علیرضا تویسرکانی با بیان اینکه در شهر تهران روزانه حداقل ۲میلیون سفر از طریق تاکسی انجام میشود و در این ترددها طبیعتاً مشکلاتی هم وجود دارد، گفت: از آنجاییکه راننده تاکسی مستقیم با مسافر در ارتباط است، مشکلات تاکسیرانی به نسبت سایر ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر است.
تویسرکانی با اشاره به اینکه در راستای تلاش برای پیشگیری از تخلفات در مبدا و جلوگیری از پروندهسازی در دستگاه قضا، افزود: بنابراین فرمایش سعی کردیم موارد شکایتی در تاکسیرانی را پیش از ایجاد پرونده حل و فصل کنیم. بر همین اساس از آبان سال گذشته تا پایان اردیبهشتماه سال جاری حدود ۵۰۰ پرونده شکایتی بین مسافران و رانندگان تاکسی رسیدگی شده و به مصالحه انجامید و از ارجاع آن به دادسرا جلوگیری شد.
وی با اعلام اینکه بیش از نیمی از مجموع ۷۸هزار تاکسی فعال در شهر تهران عمر بالای ۱۰ سال دارند و اغلب آنها باید نوسازی شود، اظهار کرد: اکثر تاکسیرانان دارای خودروی فرسوده، سرمایه لازم برای نوسازی خودروی خود را ندارند و باید به آنها تسهیلات ارائه شود.
مدیر بازرسی تاکسیرانی تصریح کرد: با پیگیریهای صورت گرفته و تلاش مدیر عامل تاکسیرانی، معاونت فنی و بهرهبرداری و صندوق کارآفرینی امید، موضوع نوسازی ناوگان تاکسیرانی دنبال شده است و به زودی وام صندوق کارآفرینی در اختیار رانندگان دارای خودروی فرسوده قرار میگیرد.
بر اساس گزارش سایت شهر، تویسرکانی عنوان کرد: از ابتدای فروردین تاکنون، بیش از ۹۵۰ دستگاه تاکسی برای ورود به ناوگان تاکسیرانی کارسازی شده که ۵۲۳ دستگاه تا ۲۰ خرداد تحویل داده شده و مابقی هم به صورت روزانه و نهایتا تا ۱۵ تیرماه تحویل داده میشود؛ تلاش ما بر این است که بتوانیم از ظرفیت خودروهای وارداتی مدرن نیز برای نوسازی این ناوگان استفاده کنیم
http://www.sanatnews.ir/News//278497
برچسب ها :
مسافران
,
تاکسی
,
شکایت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
افت ۴۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
نسخهای برای پاکسازی ذهن و تقویت تمرکز
یک کشف جدید درباره جهش ژن آلزایمر
رشد قیمت طلا و سکه امروز سهشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴
حفظ و نجات درختان پسته با محصول ایرانساخت
۵ محصول جدید منطقه بین المللی نوآوری ایران رونمایی شد
اسلامی: ملت ایران تهدیدپذیر نیست
معرفی «روبولگال»؛ نخستین ربات وکیل ایرانی
غیبت طبقۀ متوسط حتی در پلتفرم
چین علیه غولهای تراشهسازی آمریکا دست به اقدام زد
آیا ترکیه در مسیر زوال دموکراسی است؟
تیم کشتی آزاد ایران قهرمان جهان شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز