اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
يک شنبه 11 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
برندسازی محصولات زنان سرپرست خانوار تهرانی
تاريخ:اول شهريور 1402 ساعت 13:25
|
کد : 282200
|
مشاهده: 439
تفاهمنامه همکاری مابین اداره کل امور زنان و خانواده و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با محوریت حمایت از اقشار تحت حمایت از جمله زنان سرپرست خانواده به امضاء رسید.
به گزارش ایسنا، مریم اردبیلی با بیان اینکه این تفاهمنامه یک فرصت برای بهرهمندی از توانمندی زنان در آینده شهر است، اظهار کرد: با مجموعه ظرفیتی که در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری موجود است میتوانیم وضعیت کیفی و کمی تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانواده، وضعیت برندسازی و شرایط عرضه آن محصولات را بهتر از پیش فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه سود حاصل از این مجموعه و اقدامات، مشمول زنان سرپرست خانواده میشود، خاطرنشان کرد: این تفاهمنامه در ۴ ماده به امضای طرفین قرارداد رسیده است.
مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به محورهای همکاری طرفین هم اشاره و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای ایجاد شده در چهارراه ولیعصر (عج) تحت عنوان «پیاده راه هنر» با سرمایهگذاری، ساخت و مدیریت بهرهبرداری توسط صندوق ذخیره و با سیاستگذاری و نظارت اداره کل امور زنان، سرمایهگذاری و مشارکت در تفاهمنامه منعقد شده فی مابین اداره کل امور زنان و خانواده و شرکت شهربان و حریمبان به منظور تأمین مالی تولید البسه، حمایت از معیشت پایدار زنان سرپرست خانوار و کمبرخوردار و فرزندان آنها، توسعه و ارتقای مراکز توانمندسازی کوثر و مشاغل خانگی به عنوان ابزار توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی زنان، توسعه و ارتقای مراکز عرضه تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانوار و کم برخوردار، مولدسازی و خلق ارزش افزوده با استفاده از ظرفیتهای بالقوه دو مجموعه در جهت مأموریتهای محوله، اجرای پروژههای تحقیقاتی و امکانسنجی جهت توسعه فعالیتها و مأموریتهای طرفین قرارداد، ارتقای کیفیت محصولات و بازاریابی محصولات تولید شده در مراکز تحت مدیریت اداره کل امور زنان و خانواده و... بخشی از این محورهاست.
بر اساس گزارش سایت شهر، جواد معصومی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران هم درباره این تفاهمنامه اظهار کرد: با کمال افتخار از تمام عرصههای تولیدی تا حوزههای عرضه کالا، حامی و خدمتگزار بانوان سرپرست خانوار خواهیم بود و این تفاهمنامه نقطه عطف و آغازی برای اقدامات مشترک است.
http://www.sanatnews.ir/News//282200
برچسب ها :
سرپرست خانوار
,
برندسازی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
آخرين اخبار
ورود آبنباتهای دودزا به بازار غیررسمی و هشدار سازمان غذا و دارو
لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی اصلاح شد
قالیباف: توافق با تلگرام از اساس کذب است
"تانک روس" در محاصره سیاست
نیجریه اتهامات ترامپ را رد کرد
محمود دولتآبادی؛ نگران و امیدوار!
ترامپ پس از دیدار با شی
دیدار سفیر جدید ایران در هند با عراقچی
دفاع مدیر شبکه دو از «پاورقی»
مدیرعامل جدید خانه تئاتر کیست؟
پسماندهای غذا به سوخت هواپیما تبدیل میشوند
اعلام وصول یک سوال از وزیر کار
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز