اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
سه شنبه 13 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
سریعترین دوره رشد در تاریخ مکدونالد رقم خورد
تاريخ:نوزدهم آذر 1402 ساعت 10:05
|
کد : 285849
|
مشاهده: 269
نتایج بررسی نشان داد که مک دونالد در حال برنامهریزی برای افتتاح حدود ۱۰ هزار رستوران در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۷ و بیش از دوبرابر درآمد حاصل از برنامه وفاداری خود است؛ زیرا سرمایهگذاری زیادی برای خودکارسازی فرآیندها و سرعت بخشیدن به خدمات در فروشگاههایش انجام میدهد.
به گزارش ایسنا، مکدونالد اعلام کرد که برنامههای توسعهای که ارائه کرده، تعداد رستورانهایش را به حدود ۵۰ هزار در بیش از ۱۰۰ کشور میرساند و سریعترین دوره رشد در تاریخ شرکت را رقم میزند.
این شرکت همچنین گفت که قصد دارد بیش از دو برابر درآمد حاصل از برنامه وفاداری خود را افزایش دهد و با هدف دستیابی به فروش سالانه ۴۵ میلیارد دلار، تعداد کاربرانش را تا سال ۲۰۲۷ به ۲۵۰ میلیون مشتری افزایش دهد. این برنامه در حال حاضر ۱۵۰ میلیون کاربر فعال دارد که بیش از ۲۰ میلیارد دلار فروش در سراسر سیستم دارند.
مکدونالد در چند سال گذشته راهبردهای بازاریابی خود را از جمله اجرای آزمایشی طرح «بهترین برگر» برای بهبود کیفیت همبرگرهایش، دو برابر کرده است.
مک دونالد برای سال ۲۰۲۴ رشد فروش را پیش بینی میکند. همچنین راه حلهای هوش مصنوعی (AI) در رستورانهای خود، شامل فرآیندهای خودکار برای کمک به تحویل سریعتر غذای داغتر و تازهتر به مشتریان را در نظر گرفته است.
بر اساس گزارش رویترز، اگرچه هزینه های مصرفکننده ایالاتمتحده تحت فشار قرار گرفته، اما مک دونالد به دلیل آیتمهای منوی مقرون به صرفه و تبلیغاتش تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفته است. بالاترین برآورد مکدونالد برای فروش و سود در سه ماهه منتهی به سپتامبر بود.
http://www.sanatnews.ir/News//285849
برچسب ها :
مک دونالد
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
آخرين اخبار
روایت یک دوستی روی دیوار
انتقال آب سد طالقان، تأمین آب ۳ میلیون نفر را تضمین میکند
تعارض آمریکا و اسرائیل بر سر نقش ترکیه در غزه
نقشه راه توسعه فناوری وزارت نفت ابلاغ شد
مدافع جنجالی استقلال بازی با الوحدات را از دست داد
قالیباف: طرح کالابرگ الکترونیکی باید در آبان ماه اجرا شود
تش سوزی در بیمارستان بهارلو بخیر گذشت
همایش جهانی چای در دبی فرصتی برای چای ایرانی
هشدار نارنجی برای جنوب کشور
آزادی ۱۴ محکوم به قصاص در تهران
کشف شبهذرهای که الکتریسیته را از بین میبرد!
شکست تاریخی گیشه هالووین در آمریکا
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز