اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
شنبه 10 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
انتخاب بد «ایران خودرو» از بازار چین
چهار واقعیت باور نکردنی درباره هایما S8
تاريخ:بيستم دی 1402 ساعت 12:44
|
کد : 286533
|
مشاهده: 1110
به گزارش صنعت نیوز ، چین دیگر سازنده جنسهای درجه چندم نیست البته برکسی پوشیده نیست که توانایی خودروسازان چینی برابر نیست و این کشور مملو از محصولاتی است که نه تنها توانایی رقابت با تولیدات ایرانی را ندارند بلکه در داخل کشور چین هم خریدار ندارند در کنار آن خودروسازان چینی هستند که محصولاتی در تراز جهانی میسازند و توانایی رقابت با برترینهای جهان را پیدا کردهاند.
به گزارش صنعت نیوز ، چین دیگر سازنده جنسهای درجه چندم نیست البته برکسی پوشیده نیست که توانایی خودروسازان چینی برابر نیست و این کشور مملو از محصولاتی است که نه تنها توانایی رقابت با تولیدات ایرانی را ندارند بلکه در داخل کشور چین هم خریدار ندارند در کنار آن خودروسازان چینی هستند که محصولاتی در تراز جهانی میسازند و توانایی رقابت با برترینهای جهان را پیدا کردهاند.
یکی از این محصولات که وارد ایران شده، کراسآور
هایما S8
است که میتواند نشان بدترین انتخاب را به خود اختصاص دهد. البته واقعیاتی درباره هایما S8 وجود دارد که باور کردنی نیست اما علیرغم وجود این عملکرد ضعیف این محصول وارد ایران شده است:
یک
. هایما S8 در ماه جولای تنها سه دستگاه فروخته است. فروش سه دستگاه خودرو در یک ماه، آن هم در کشور چین با جمعیت میلیاردی میتواند به روشنی سطح کیفی این محصول را عیان کند.
دو
. هایما S8 در میان 301 تولید کننده کراسآور و SUV رتبه 292 را کسب کرده است که این رتبه میتواند بیانگر بدترین تولید کننده باشد.
سه
. هایما S8 در سال 2023 تنها چهار هزار دستگاه فروخته و نشان میدهد اساسا بازار خوبی در چین و دنیا ندارد.
چهار
. هایما S8 ازابتدای سال 2019 تا 2023 تنها 16هزار دستگاه فروخته است و این یعنی این خودرو حتی نتوانسته در طول چهار سال بازار خود را توسعه دهد.
حال باید دید بازار ایران نسبت به خودرویی که در کشور سازنده با اقبال مواجه نشده چه واکنشی نشان میدهد و آیا شرایط تحریمی و محدویت بازار، ایرانیان را مجبور میکند با خودروی رتبه 292 چین رانندگی کنند؟
http://www.sanatnews.ir/News//286533
برچسب ها :
ایران خودرو
,
هایما
,
چینی
,
بازار خودرو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
آخرين اخبار
«روی تاریک» حکومت زلنسکی
ماجرای حضور خبرنگاران خارجی در جبهه
«سامی» عشقی ناتمام در گرمای ۵۳ درجه!
هوش مصنوعی؛ کلید رشد اقتصادی اپک
تخریب کنیم؛ بعد بسازیم
افخمی از «هفت» رفت
تهران سرد میشود
معضل بزرگ کییف با فرار گسترده جوانان
چه کسانی در لیست سیاه FATF باقی میمانند
ثبات نسبی در نرخ رسمی ارز؛ دلار بانک ملی در محدوده ۷۲۶ هزار ریال
هشدار به خریداران سکههای پیش فروش؛ ۱۱ آبان آغاز اعمال هزینه انبارداری
یعقوبی: تأخیر در آغاز لیگ برتر والیبال به سود استقلال شد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز