تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
سه شنبه 25 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
کشتیهای الانجی از دریای سرخ دوری گزیدند
تاريخ:بيست و هفتم دی 1402 ساعت 11:42
|
کد : 286686
|
مشاهده: 347
به نظر میرسد ناوگان جهانی کشتیهای الانجی در پی ادامه تنشهای ژئوپلیتیکی، استفاده از دریای سرخ و کانال سوئز را متوقف کردهاند.
به گزارش ایسنا، دادههای ردیابی کشتی که توسط بلومبرگ گردآوری شده است، نشان میدهد دو کشتی خالی تحت کنترل قطر، روز سه شنبه از ورودی شمالی کانال سوئز در دریای مدیترانه دور شدهاند. یک کشتی قطری دیگر که به سمت این کانال حرکت میکرد، در سواحل مراکش مسیر خود را معکوس کرد. این کشتیها احتمالا از طریق مسیر طولانیتر دور آفریقا، به سمت این کشور در خلیج فارس خواهند رفت.
قطر بزرگترین استفاده کننده از مسیر دریای سرخ و کانال سوئز برای تجارت الانجی است. سایر صادرکنندگان از جمله روسیه و آمریکا هم استفاده از این آبراه را متوقف کردهاند و دادههای رصد کشتی، در حال حاضر هیچ کشتی در حال حرکت به این منطقه را نشان نمیدهد.
قطر که یکی از بزرگترین صادرکنندگان الانجی در جهان و دومین تامین کننده بزرگ این سوخت برای اروپاست، اوایل هفته جاری، سه کشتی حامل الانجی را از مسیر دریای سرخ خارج کرد و مسیر کشتیها را به سمت دماغه امید نیک در جنوب آفریقا به اروپا تغییر داد. کشتیهای حامل الانجی قطر و روسیه، از دریای سرخ عبور میکردند تا اینکه درگیریها در اواخر هفته گذشته تشدید شد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، در حالی که سفرهای طولانیتر باعث محدود شدن کشتیهای الانجی موجود و افزایش هزینههای حملونقل میشود، با توجه به ذخایر بالا و تقاضای صنعتی پایین در اروپا، انتظار نمیرود به کمبود آن در اروپا منجر شود. دادههای سازمان ICIS نشان میدهد، انتقال الانجی از قطر به انگلیس از طریق جنوب آفریقا، حدود ۲۷ روز طول میکشد، در حالی که مدت سفر از مسیر کانال سوئز، ۱۸ روز است.
http://www.sanatnews.ir/News//286686
برچسب ها :
دریای سرخ
,
ال ان جی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
طوفان ۲ دقیقهای رحمان عموزاد در زاگرب
توافق ایران با آژانس هوشمندانه است
فروش ۷۱ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۷۸۹ میلیارد تومان
آخرین قیمت ارزها در بازار ارز تجاری
جزئیات مراسم خاکسپاری «امید جهان» اعلام شد
قیمت ساعتهای سوییسی صعودی شد
آب پاکی شرکت توسعه روی دست لیگ برتریها
دختران فوتسال ایران در گروه ایتالیا و برزیل
ضرورت مذاکره با اروپا و آمریکا احساس میشود
ارز چند نرخی فرصت سوزی می کند
انصاب دبیران کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال
ناتو به ممنوعیت نفت روسیه روی خوش نشان نداد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز