تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
|
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
|
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
|
تجاوز به تولیدکنندگان انرژی نقض قوانین بینالملل و تهدید ثبات جهانی است
|
ریلگذاری راهآهن چهارمحال و بختیاری آغاز شد
|
سه شنبه 25 شهريور 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ
تاريخ:پانزدهم ارديبهشت 1403 ساعت 11:32
|
کد : 288345
|
مشاهده: 669
به گزارش صنعت نیوز، غول کشتیرانی مرسک هشدار داد در بحبوحه عدم نشانه ای از کاهش تنش ها در دریای سرخ و کانال سوئز، اختلالات کشتیرانی در این منطقه، ممکن است در سال 2025 هم ادامه یابد.
به گزارش صنعت نیوز، غول کشتیرانی مرسک هشدار داد در بحبوحه عدم نشانه ای از کاهش تنش ها در دریای سرخ و کانال سوئز، اختلالات کشتیرانی در این منطقه، ممکن است در سال 2025 هم ادامه یابد.
ونسان کلرک، مدیرعامل مرسک به روزنامه فایننشیال تایمز گفت: میتوانیم ببینیم که وضعیت در دریای سرخ موقتی نخواهد بود، بلکه حداقل در نیمه دوم سال ادامه خواهد داشت. ما خیلی خوشبین نیستیم که به این زودی بتوانیم از کانال سوئز عبور کنیم.
نیروهای مسلح یمن در همبستگی با مردم فلسطین در جنگ غزه، از اواسط نوامبر، کشتیهای مرتبط با شرکتهای اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را هدف حمله قرار داده اند. تحولات مذکور، تجارت جهانی را در این مسیر که حدود ۱۵ درصد از ترافیک کشتیرانی جهان را تشکیل میدهد، با تغییراتی روبرو کرده و شرکتها را مجبور به حرکت از سمت جنوب آفریقا کرده و باعث شده سفرهای طولانیتر و گرانتری داشته باشند.
به گفته تحلیلگران، اختلال در تردد از طریق مسیر دریای سرخ و کانال سوئز میتواند برای ماهها ادامه یابد و در نهایت منجر به افزایش هزینههای حمل و نقل و کمبود کشتیهای کانتینری شود که اکنون از طریق دماغه امید نیک، مسیرهای طولانیتری را میپیمایند.
مرسک در وب سایت خود هشدار داد هر چند ما همچنان به یک راه حل پایدار در آینده نزدیک امیدواریم، وضعیت در منطقه به طور مداوم در حال تغییر است و به شدت بی ثبات باقی مانده است. تمام اطلاعات موجود تائید می کند که خطر امنیتی همچنان به شکل قابل توجهی بالا است، بنابراین تاثیر بالقوه ای بر عملیات لجستیکی دارد.
بر اساس گزارش اویل پرایس، شرکت مرسک در پنجشنبه گذشته، درآمدهای سه ماهه اول خود را گزارش کرد که مطابق با انتظارات بود و اعلام کرد انتظار می رود تقاضای بیشتر و بحران طولانی مدت دریای سرخ، در نیمه دوم سال میلادی جاری ادامه پیدا کند.
http://www.sanatnews.ir/News//288345
برچسب ها :
کشتیرانی
,
دریای سرخ
,
مرسک
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
رایزنی برای عرضه خودروهای داخلی و خارجی در بورس کالا
توقف پروژه ساخت مجتمع گردشگری در حریم تخت جمشید
تخفیف خرید خودرو برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
افزایش ترددها از مرز ارمنستان
چشمی به دیدار النصر نرسید
نگران بحرانهایی که دشمنان ایجاد میکنند نیستیم
آخرين اخبار
طوفان ۲ دقیقهای رحمان عموزاد در زاگرب
توافق ایران با آژانس هوشمندانه است
فروش ۷۱ کیلوگرم شمش طلا به ارزش ۷۸۹ میلیارد تومان
آخرین قیمت ارزها در بازار ارز تجاری
جزئیات مراسم خاکسپاری «امید جهان» اعلام شد
قیمت ساعتهای سوییسی صعودی شد
آب پاکی شرکت توسعه روی دست لیگ برتریها
دختران فوتسال ایران در گروه ایتالیا و برزیل
ضرورت مذاکره با اروپا و آمریکا احساس میشود
ارز چند نرخی فرصت سوزی می کند
انصاب دبیران کتاب سال و جایزه جهانی کتاب سال
ناتو به ممنوعیت نفت روسیه روی خوش نشان نداد
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز