عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
اعلام آمادگی وزرای صمت و راه و شهرسازی برای تامین تسهیلات مورد نیاز سفر زائران اربعین
|
دو شنبه 5 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
بزرگترین تخریب برند برای تسلا رقم خورد
تاريخ:پنجم خرداد 1404 ساعت 10:49
|
کد : 303531
|
مشاهده: 177
استاد برجسته آمریکایی گفت: نقش «ایلان ماسک» در وزارت کارآمدی دولت ترامپ، یکی از بزرگترین تخریبهای برند در تمام دوران را برای شرکت خودروسازی «تسلا» رقم زد.
به گزارش ایسنا، «اسکات گالووی»، استاد برجسته بازاریابی در دانشگاه نیویورک، گفت: «تسلا» یک برند عالی بود. او با استناد به نظرسنجی اخیر اکسیوس که نشان میداد «تسلا» از رتبه هشتم در رتبهبندی ۱۰۰ شرکت برتر آمریکا در سال ۲۰۲۱، به رتبه ۹۵ در سال ۲۰۲۵ سقوط کرده است، ادامه داد: جریان کاملا علیه «ایلان ماسک» شده است.
«گالووی» مشکلات «تسلا» را به این نسبت داد که «ماسک» با روی آوردن به سیاست در طول سال میلادی گذشته، مشتریان اصلی این شرکت را از خود دور کرده است.
مدیرعامل «تسلا» در آمریکا، میلیونها دلار برای حمایت از دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی آمریکا هزینه کرد و سپس هدایت وزارت کارآمدی دولت آمریکا را برعهده گرفت.
در حالی که «ماسک» برای بسیاری از حامیان ترامپ به یک قهرمان تبدیل شد، تصویر یک میلیاردر فناوری که چنین قدرتی را در اختیار دارد، واکنشهای منفی را نیز برانگیخت که عمدتا «تسلا» را هدف قرار داد.
«تسلا» در اواخر آوریل، از کاهش ۷۱ درصدی عایدی به ازای هر سهم این شرکت نسبت به سال میلادی گذشته خبر داد و با اعتراضات گستردهای در نمایندگیها و نمایشگاههایش مواجه شد.
«گالووی» گفت: «ایلان ماسک» مرد فوقالعادهای است، اما افراد اصلی جامعه خود را از خود دور کرده است. سه چهارم جمهوریخواهان هرگز به خرید خودروی برقی فکر نمیکنند. بنابراین او با افرادی صمیمی شده است که به خودروهای برقی علاقهای ندارند.
طبق گزارش بیزینس اینسایدر، در جلسه گزارش درآمد اخیر «تسلا»، «ماسک» گفت: قصد دارد از کار خود در دولت ترامپ کنارهگیری کند و دوباره روی شرکتهایی که او را به نامی آشنا تبدیل کردهاند، تمرکز کند. او افزود: اگر دلیلی برای انجام هزینههای سیاسی در آینده ببینم، این کار را خواهم کرد. در حال حاضر دلیلی نمیبینم.
http://www.sanatnews.ir/News//303531
برچسب ها :
تسلا
,
تخریب برند
,
ایلان ماسک
,
دولت ترامپ
,
اسکات گالووی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
احتمالاً تعرفه واردات آیفون ۳۰ درصد باشد
آمادگی ایران برای انتقال تجربههای دولت الکترونیک و هوش مصنوعی به ونزوئلا
به خاطر مشکلات اقتصادی شرایط صنعت بیمه مطلوب نیست
افتتاح یک یاور شهر و سه همراه سرا در تهران تا پایان سال
برگزاری نشست تخصصی معرفی اتاق تمیز میکرو نانوفب و اختتامیه رویداد ملی طراحی تراشه
رگبار باران از فردا بعداز ظهر در تهران
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
سکوت در برابر کودکان قربانی در غزه جایز نیست
آخرين اخبار
مواد غذایی منجمد که به کنترل قند خون کمک میکنند
جولان گوشیهای قاچاق آیفون ۱۷ در بازار
به انسان اعتماد کنیم یا هوش مصنوعی؟
جواد مولانیا با «مکبث» به صحنه میآید
هشدار طوفان و سیل در جامائیکا و هائیتی
راهکار کاهش قیمت گوشت در بازار چیست؟
پیام پزشکیان در پی درگذشت مادر ۳ شهید
مقایسه ابراهیم قیصری با فردوسی
تلسکوپ «4MOST» اولین نور را دریافت کرد
ترافیک میدان آزادی کاهش مییابد
حزبالله: سلاح خود را تحویل نمیدهیم
چاپلوسی هوش مصنوعی تایید شد!
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز