اتابک: صنایع با کمبود برق و گاز مواجهاند؛ دو سند صنعتی ابلاغ شد
|
قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
سه شنبه 25 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
سهم ۳۸ درصدی فوتیان عابرین پیاده
تاريخ:دوازدهم شهريور 1404 ساعت 11:21
|
کد : 389034
|
مشاهده: 109
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از سهم ۳۸ درصدی فوتیان عابرین پیاده از تصادفات خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ رابعه جوانبخت در توضیح بیشتر گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۴ تا کنون، آمار تصادفات عابرین پیاده در سطح شهر تهران بر اساس محل وقوع، نشان میدهد که بزرگراههای پایتخت با سهم ۴۷ درصدی در رتبه نخست قرار دارند. همچنین معابر اصلی با ۴۵ درصد در جایگاه دوم و سایر معابر با ۸ درصد در رتبه سوم این جدول آماری قرار گرفتهاند.
وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۴ تاکنون، ۳۸ درصد از تصادفات فوتی و ۲۲ درصد از تصادفات جرحی پایتخت مربوط به عابرین پیاده بوده است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رصد پلیس راهور نشان میدهد که بیشترین تصادفات عابرین پیاده در بازه زمانی ۲۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ با سهم ۳۴ درصدی رخ داده است. سایر بازههای زمانی به ترتیب شامل: ۰۰:۰۰ تا ۰۴:۰۰ بامداد با ۱۵ درصد، ۰۴:۰۰ تا ۰۸:۰۰ صبح با ۶ درصد، ۰۸:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ ظهر با ۱۰ درصد، ۱۲:۰۰ ظهر تا ۱۶:۰۰ بعدازظهر با ۲۰ درصد و ۱۶:۰۰ بعدازظهر تا ۲۰:۰۰ شب با ۱۵ درصد بودهاند.
جوانبخت با تأکید بر نقش ساعات تاریکی شب در افزایش خطر برای عابرین پیاده افزود: یکی از عوامل اصلی وقوع این تصادفات در ساعات شبانه، رنگ تیره پوشش عابرین پیاده است که باعث کاهش دید رانندگان و افزایش احتمال تصادفات میشود.
وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۴ تاکنون، بیشترین تصادفات فوتی عابرین پیاده مربوط به افراد بالای ۶۵ سال با سهم ۳۸ درصدی بوده است. سایر گروههای سنی به ترتیب شامل ۴۵ تا ۵۵ سال با ۱۹ درصد، ۵۵ تا ۶۵ سال با ۱۵ درصد، ۳۵ تا ۴۵ سال با ۱۷ درصد، ۲۵ تا ۳۵ سال با ۷ درصد و ۱۵ تا ۲۵ سال با ۴ درصد است که این آمار نشان میدهد سالمندان بیش از سایر گروههای سنی در معرض خطر تصادفات فوتی قرار دارند. از اینرو، ضروری است خانوادهها توجه بیشتری به نحوه تردد سالمندان داشته باشند.
http://www.sanatnews.ir/News//389034
برچسب ها :
عابرین پیاده
,
تصادفات
,
پایتخت
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
آخرين اخبار
اعتراض استقلال به کمیته استیناف بابت جریمه ۲ میلیاردی ساپینتو
خالد مشعل موضع حماس درباره بحث سلاح و اداره غزه را اعلام کرد
روز سبز بورس با رشد ۲۴ هزار واحدی
آمریکا در اختلاف با چین بر سر حادثه راداری، پشت ژاپن درآمد
سخنرانی ترامپ با طرح ادعای ایجاد تحولات اقتصادی در آمریکا
تغییری بزرگ در نظام بیمهای کارمندان
بازار کار آینده تحتتأثیر فناوریهای نوظهور
تیراندازی در دانشگاه کنتاکی؛ یک کشته ویک زخمی
پیشبینی یاتا از سود شرکتهای هواپیمایی در سال آینده
مادورو: بازارهای چین، هند، روسیه و ایران اکنون به روی ما باز است
سازوکار سفیدکردن خطوط برعهده وزارت ارتباطات است
کیت نانویی تشخیص خون مخفی برای پایش سرطان روده
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز