سه شنبه 2 تير 1405

پیامی که سردار قاآنی به اسرائیل منتقل کرد

  تاريخ:اول تير 1405 ساعت 11:06   |     کد : 440187   |     مشاهده: 17
همشهری آنلاین: سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به سربازان ارتش اسرائیل پیام داد.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نوشت: سربازان متجاوز و تروریست صهیونیست ، کمتر از ۴ روز ۱۰۰ نفر تلفات دادید!!!، اگر با پای خود از جنوب لبنان خارج نشوید، حماسه سال ۲۰۰۰ بار دیگر تکرار خواهد شد؛ همان سالی که با خفت و خواری از این سرزمین فرار کردید. امروز نیز اگر بر تجاوز و اشغالگری اصرار ورزید، با ذلت و شکست با لگد بیرون رانده خواهید شد. خود دانید.

http://www.sanatnews.ir/News/1/440187
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است