معرفی ۱۲ هزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات بانکی
|
وزیر صمت عازم قزاقستان شد
|
روایت وزیر صمت از تلاطم بازار خودرو
|
تامین ورق خودرو، میلگرد و شمش فولادی بدون محدودیت
|
امروز ایران در جایگاه کشورهای تحریمکننده است
|
پرداخت تسهیلات با سود پایین به شرکتها برای حفظ کارگران
|
ایستادگی تولید؛ جنگ چرخ صنعت را متوقف نکرد
|
اعتراض رسمی وزارت صنعت به تخریب زیرساختهای صنعتی ایران در حملات اخیر
|
مشوق سرمایهگذاری در شهرکهای صنعتی تا پایان سال تمدید شد
|
هدفگذاری تجارت یک میلیارد دلاری میان ایران و تاجیکستان
|
وزیر صمت: فولاد مبارکه پشتوانهای برای توسعه و آبادانی کشور است
|
تأمین یارانه مورد نیاز بخشهای آسیبپذیر تولید و صنعت بهطور هدفمند
|
وزیر صمت: تامین خوراک صنایع پتروشیمی نقش مهمی در مزیت تولید دارد
|
سه شنبه 2 تير 1405
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
مسمومیت مردم یک محله در این استان
تاريخ:اول تير 1405 ساعت 11:05
|
کد : 440191
|
مشاهده: 24
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان از ورود دادستانی به پرونده بروز علائم مسمومیت در مردم یک منطقه از این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرآنلاین، همزمان با اعلام خبر مسمومیت شدید تعدادی از ساکنان منطقهای در رامیان استان گلستان که منجر به مرگ دو نفر شد، دادستان رامیان از پیگیری ویژه این پرونده خبر داد.
روزنامه ایران نوشت: امین ذوالفقاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان استان گلستان در اینباره گفت:«با دریافت گزارشهایی مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و بستری شدن آنان در بیمارستان، به دلیل اهمیت موضوع، دادستانی بهعنوان مدعیالعموم بلافاصله به پرونده ورود کرده و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.»
وی افزود:«عوامل شبکه بهداشت و پزشکی قانونی در محل حاضر شدهاند و نمونهبرداریها و آزمایشهای لازم برای مشخص شدن علت حادثه انجام شده است.»
وی با اشاره به نتایج اولیه بررسیها گفت:«شواهد و قرائن موجود نشان میدهد این موضوع به یک محدوده مشخص مربوط بوده و تاکنون گزارشی از نقاط دیگر دریافت نشده است. نتیجه نهایی پس از تکمیل بررسیهای کارشناسی اعلام خواهد شد و دستگاه قضایی تا روشن شدن ابعاد موضوع، پیگیریهای لازم را ادامه میدهد. متأسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادهاند و چهار نفر دیگر نیز در بیمارستان تحت درمان هستند.»
فرهاد بدیهی، رئیس شبکه بهداشت و درمان رامیان نیز گفت:«روز شنبه تعدادی از شهروندان با علائم مسمومیت غذایی به بیمارستان خانببین مراجعه کردند که در این بین ۲ نفر جان باختند.»
وی با اشاره به افزایش دمای هوا از مردم خواست نکات بهداشتی را بهطور کامل رعایت کرده و از مصرف مواد غذایی ناشناخته یا فاقد شرایط مناسب نگهداری خودداری کنند.
http://www.sanatnews.ir/News/1/440191
برچسب ها :
مسمومیت
,
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
ارائه گزارش بازار بهصورت منظم به دولت؛ کاهش تقاضا گذراست
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
وزیر صمت: برای اولین بار کنسانتره تیتانیوم در کشور تولید می شود
آخرين اخبار
برگزاری نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
اندروید ۱۷ مشکلات بیشتری برای گوشیهای گوگل ایجاد کرد
با این درمان دیگر نیازی به جراحی تعویض مفصل زانو نیست
خوشبختی از نگاه نسل Z
پزشکیان عازم پاکستان شد
آغاز ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی از امروز
تجهیز ۱۲ هزار مدرسه به نیروگاه خورشیدی
نحوه فعالیت مراکز اهدای خون در تاسوعا و عاشورا
واکنش لیبرمن به توافقات در سوئیس
گرما در چند شهر اروپا رکورد زد؛ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه
هوش مصنوعی جایگزین ۲۱ هزار کارمند اوراکل شد
نفتالی بنت: اظهارات نتانیاهو درباره آزادی عمل در لبنان دروغ است
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز