وزیر صنعت: جهش ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات ایران و آفریقا در راه است
|
لزوم رفع موانع ساختاری و تسریع در اجرای توافقهای ایران و روسیه
|
دیدار رئیس اتاق بازرگانی ازبکستان و هیات تجاری با وزیر صمت در تهران
|
زمین بدون زیرساخت تحویل نمیدهیم؛ حتی اگر از ما انتقاد شود
|
بهره برداری از نخستین طرح تولید «مونازیت» در ایران و غرب آسیا
|
پزشکیان: برای ساخت مسکن محرومان با مشارکت خیرین و مردم اقدام خواهیم کرد
|
رشد ۱۸.۳ درصدی مسافران نوروزی
|
تکمیل راه آهن رشت - آستارا تا پایان دولت چهاردهم
|
تلاش میکنیم بار جادههای جنوبشرق استان تهران به ریل منتقل شود
|
عهد خود را با مردم مظلوم فلسطین تجدید میکنیم
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت: جذب سرمایهگذاری و مشارکت عمومی اولویت صنایع باشد
|
راهبرد رونق سرمایه گذاری برای تولید سرلوحه برنامه وزارت صمت قرار گرفت
|
تاکید وزیر راه و مسکن بر رفع چالش ها در سال سرمایه گذاری برای تولید
|
جمعه 12 ارديبهشت 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو با تامین به موقع قطعات
تاريخ:پانزدهم تير 1401 ساعت 15:57
|
کد : 268183
|
مشاهده: 1393
به گزارش صنعت نیوز، نشست خبری گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع تشریح برنامه های کیفی محصولات با حضور مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، قائممقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت این گروه صنعتی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز، نشست خبری گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع تشریح برنامه های کیفی محصولات با حضور مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ، قائممقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت این گروه صنعتی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش صنعت نیوز، بابک سلاجقه مدیرعامل شرکت ایساکو با بیان اینکه این شرکت همواره تا آخرین لحظه در کنار مشتریان خود است، عنوان کرد: تفکر ما در شبکه خدمات پس از فروش، کمک به مشتریان به عنوان عضوی از خانواده ایران خودرو است.
وی افزود: به منظور دستیابی به اهداف شرکت، در حال آموزش تکنیسین ها و پایش اطلاعات در شبکه خدمات پس از فروش به صورت هفتگی هستیم.
مدیرعامل شرکت ایساکو اظهار داشت: گام بعدی ما برای بهبود خدمات پس از فروش ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی نمایندگی های کشور و آموزش کافی به نمایندگان خود است.
سلاجقه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اقدامات برای ارائه خدمات بهتر تکثیر علم و دانش است، یادآور شد: در حال توزیع فیلم های آموزشی در سطح شبکه خدمات پس از فروش به منظور ارائه خدمات و گفتار تخصصی در این حوزه هستیم.
وی با اشاره به نقش تامین به موقع قطعات در بهبود کیفیت خدمات تصریح کرد: این موضوع به صورت قابل محسوسی براساس نتایج نظر سنجی های برون سازمانی موثر بوده به طوری که در مورد خودروی تارا متخصصین ما به صورت آنلاین با شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور در تماس هستند و به همین دلیل مشتریان این محصول از خدمات پس از فروشبسیار راضی تر از گذشته هستند.
مدیرعامل ایساکو در ادامه با تاکید بر اینکه سیستم ارائه خدمات ایساکو از لحظه ورود قابل پیگیری است اظهار داشت: پس از پایان تعمیرات و خروج خودرو کیفیت خدمات از مشتریان برای ارزیابی بهتر پیگیری می شود و این امر به صورت هفتگی در ١١ دفتر منطقه ای توسط ٣٧٨ نفر پایش می شود.
سلاجقه در پایان خاطرنشان کرد: کاهش 48 درصدی مراجعات با اشکال تکراری، افزایش رضایتمندی مشتریان به عدد ٧٩۴و توسعه روش های امدادی، پیگیری مناسب و علمی کیفیت خدمات به مشتریان ، تکامل چرخه علم و دانش در نمایندگی های سراسر کشور، طرح ارسال قطعات به واسطه زمانبندی بسیار مناسب جهت جلوگیری از هدر رفتن زمان مشتریان، از دیگر فعالیت های ایساکو در حوزه خدمات پس از فروش است.
عبور مستقیم، پروژه بهبود و محصول جدید؛ راهکارهای جهش کیفیت
بازدید وزیر کشور از اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل
سورن پلاس دوگانه سوز از مردادماه وارد ناوگان تاکسیرانی میشود
http://www.sanatnews.ir/News/1/268183
برچسب ها :
ایران خودرو
,
ایساکو
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
۶۳ تا ۷۵ درصد بیماریهای روانی تا ۲۵ سالگی رخ میدهد
شرکت ایدکوپرس به عنوان واحد تولیدی نمونه استان البرز انتخاب شد
پاکستان پهپاد هند را در مرز کشمیر سرنگون کرد
السودانی به ایران تسلیت گفت
استخدام ۲۰ هزار سرایدار و ۳۰ هزار معلم
ابراز نگرانی سخنگوی گوترش نسبت به اوضاع غزه، لبنان و یمن
ابراز تاسف سازمان عفو بینالملل نسبت به وضعیت غزه
مهلت ۱۱ روزه بانک مرکزی به فعالان رمزارز
نظام نمرهدهی باید حذف شود
حضور کانون با ۱۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه
مدیران موظف به فراهم کردن زمینه پیشرفت زنان هستند
پیام تسلیت دبیرکل اوپک به وزیر نفت در پی حادثه بندرعباس
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز