شنبه 29 ارديبهشت 1403

عطایی: نسبت به گذشته عنوان بهتری کسب خواهیم کرد

عطایی: نسبت به گذشته عنوان بهتری کسب خواهیم کرد
  تاريخ:دوازدهم شهريور 1401 ساعت 08:51   |     کد : 269458   |     مشاهده: 361
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در دوره گذشته والیبال قهرمانی جهان سیزدهم شدیم و قول می‌دهم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم.
به گزارش صنعت نیوز، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما در دوره گذشته والیبال قهرمانی جهان سیزدهم شدیم و قول می‌دهم عنوانی بهتر از دوره قبل کسب کنیم.

بهروز عطایی درباره بازی امشب مقابل هلند اظهار داشت: قطعا امشب بازی بسیار سختی داریم و هر ۲ تیم کیفیت خوبی را در بازی امشب به نمایش خواهند گذاشت. این بازی برای تعیین صدرنشین است و سعی می‌کنیم از فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

وضعیت تیم بسیار خوب است و خود را برای بازی سخت مقابل هلند که برای تعیین کننده صدرنشین است، آماده می‌شویم.

به نظر من قدرت‌های قدیمی جهان والیبال از جمله ایتالیا، فرانسه، برزیل از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند. اسلوونی هم به واسطه میزبانی می‌توانند کیفیت قابل قبولی داشته باشند، اما تیمی که خیلی مورد توجه باشد و کار فوق العاده‌ای در این دوره انجام داده باشد تاکنون ندیده ام. فکر می‌کنم قدرت‌های سنتی والیبال دنیا امسال هم شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که دیروز برای تماشای دیدار ۲ تیم کوبا و ژاپن به سالن رفته بود تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند، بیان داشت: تا پایان بازی‌های مرحله مقدماتی مشخص نمی‌شود که چه تیم‌هایی در مرحله بعد با هم رو به رو خواهند شد. نیاز است که شرایط تمام تیم‌ها را تحت نظر داشته و سعی کنیم اطلاعات کاملی از تمام تیم‌ها داشته باشیم تا اگر با آن‌ها رو به رو شدیم به مشکل نخوریم. به هر حال کوبا و ژاپن احتمال دارد در دور بعد حریف ما باشند و باید از آن‌ها اطلاعات کافی داشته باشیم.

عطایی گفت: ما در تمام دوره‌های گذشته تنها یک بار موفق شدیم ششم جهان شویم و در بقیه دوره‌ها عنوانی بهتر از سیزدهم کسب نکردیم. در آخرین دوره هم که حضور داشتیم سیزدهم شدیم. با توجه به اینکه الان برنامه ریزی‌های خوبی انجام داده ایم، قول می‌دهم عنوانی بهتر از دوره گذشته کسب کنیم.

تیم ملی والیبال کشورمان که پیش از این صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی کرده بود، امشب در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی و برای کسب صدرنشینی جدول گروه ششم از ساعت ۲۰ به مصاف هلند خواهد رفت.

شاگردان عطایی در ۲ بازی گذشته خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان موفق شده بودند برابر آرژانتین و مصر به پیروزی دست پیدا کنند

http://www.sanatnews.ir/News//269458
Share

عطایی: نسبت به گذشته عنوان بهتری کسب خواهیم کردعطایی: نسبت به گذشته عنوان بهتری کسب خواهیم کرد
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است