شنبه 22 ارديبهشت 1403
عضو كميسيون عمران مجلس:

ساختار ساخت و سازها با اجرا مسكن مهر متحول مي شود

  تاريخ:سيزدهم مرداد 1387 ساعت 15:08   |     کد : 4086   |     مشاهده: 919
به گزارش صنعت نيوز ، يك عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: اجراي موفقيت آميز طرح مسكن مهر ساختار جديدي از ساخت و سازهاي شهري را با رعايت استانداردها را بوجود مي آورد.

به گزارش خبرنگار گروه راه و ساختمان صنعت نيوز ، يك عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي گفت: اجراي موفقيت آميز طرح مسكن مهر ساختار جديدي از ساخت و سازهاي شهري را با رعايت استانداردها را بوجود مي آورد.

     

 شاپور پولادي، يك عضو كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اينكه طرح هاي مسكن مهر و 99 ساله با هدف تأمين مسكن اقشار كم درآمد به اجرا درآمده، هم اكنون وزارت مسكن و شهرسازي برنامه هاي مختلفي براي تسريع در روند پيشرفت و اجراي اين واحدها دارد.

 

وي ادامه داد: بااجراي طرح مسكن مهر قيمت بهاي واحدهاي مسكوني به سمت تعادل پيش مي رود و اميد به خانه دار شدن در مردم افزايش مي يابد.

 

اين عضو كميسيون عمران مجلس به حضور انبوه سازان در اين طرح ها اشاره كرد و گفت: حضور انبوه سازان داراي صلاحيت در كنار سازمان نظام مهندسي و وزارت مسكن و شهرسازي يك ساختار جديد از ساخت و ساز شهري را با رعايت استانداردهاي بين الملل بوجود خواهد آورد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/4086
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است