امضای چهار سند همکاری مشترک با عراق در حوزه نفت وگاز
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت: کارگر رکن تولید و تولید اساس پیشرفت کشور است
|
وزیر صنعت: جهش ۱۰ میلیارد دلاری مبادلات ایران و آفریقا در راه است
|
لزوم رفع موانع ساختاری و تسریع در اجرای توافقهای ایران و روسیه
|
دیدار رئیس اتاق بازرگانی ازبکستان و هیات تجاری با وزیر صمت در تهران
|
زمین بدون زیرساخت تحویل نمیدهیم؛ حتی اگر از ما انتقاد شود
|
بهره برداری از نخستین طرح تولید «مونازیت» در ایران و غرب آسیا
|
پزشکیان: برای ساخت مسکن محرومان با مشارکت خیرین و مردم اقدام خواهیم کرد
|
رشد ۱۸.۳ درصدی مسافران نوروزی
|
تکمیل راه آهن رشت - آستارا تا پایان دولت چهاردهم
|
تلاش میکنیم بار جادههای جنوبشرق استان تهران به ریل منتقل شود
|
عهد خود را با مردم مظلوم فلسطین تجدید میکنیم
|
وزیر صنعت، معدن و تجارت: جذب سرمایهگذاری و مشارکت عمومی اولویت صنایع باشد
|
شنبه 13 ارديبهشت 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
هزینه تبلیغ در اسکار اعلام شد
تاريخ:بيست و يکم اسفند 1401 ساعت 09:50
|
کد : 274508
|
مشاهده: 344
پوشش تلویزیونی مراسم اسکار با پخش حدود ۶۰ تا ۷۰ آگهی تبلیغاتی ۳۰ ثانیهای همراه است که متوسط هزینه هر کدام، دو میلیون دلار میشود.
به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، شبکه ABC (شرکت پخش رسانهای آمریکا) که متعلق به کمپانی دیزنی و پخشکننده رسمی جوایز سالانه آکادمی اسکار است، در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت به برگزاری مراسم نود و پنجمین دوره جوایز اسکار اعلام کرد که تمام تبلیغات تلویزیونی این مراسم پربیننده را فروخته است.
پخش تلویزیونی مراسم اسکار شامل ۶۰ تا ۷۰ آگهی تبلیغاتی است که بنا بر اعلام منابع آگاه کمپانی دیزنی برای هر ۳۰ ثانیه بین ۱.۶ میلیون دلار تا ۲.۱ میلیون دلار دریافت میکند (حدود ۳ میلیارد تومان برای هر ثانیه).
سال گذشته کمپانی دیزنی، ۱.۷ تا ۲.۲ میلیون دلار برای هر آگهی ۳۰ ثانیهای در حین پخش تلویزیونی اسکار دریافت میکرد اما با توجه به کاهش مخاطبان تلویزیونی مراسم اسکار در چند سال اخیر، امسال کمی هزینههای تبلیغاتی را کاهش داده است.
در مراسم اسکار ۲۰۲۲ در مجموع ۱۳۹ میلیون دلار از محل ۷۰ آگهی در پخش تلویزیونی برای کمپانی دیزینی درآمدزایی داشت؛ در حالی که ۱۵.۸ میلیون دلار نیز از محل ۴۸ آگهی در پخش مراسم فرش قرمز کسب شد.
پخش مراسم اسکار در سال ۲۰۲۲ از شبکه ABC در مجموع ۱۶.۶ میلیون بیننده جذب کرد که ۵۸ درصد بیش از ۱۰.۵ میلیون بینندهای بود که در سال ۲۰۲۱ این رویداد سینمایی را تماشا کردند. سایر مراسمها از جمله جوایز امی و گرمی نیز در سالهای اخیر شاهد کاهش شدید بینندگان تلویزوینی بودهاند.
مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (بامداد دوشنبه ۲۲ اسفند) در تئاتر دالبی در هالیوود برگزار میشود و امسال فیلم «همهچیز همه جا به یکباره» با کسب ۱۱ نامزدی اسکار شانس بالایی برای درخشش در جوایز اسکار دارد و فیلم آلمانی «در جبهه غرب خبری نیست» و «بنشیهای اینیشرین» نیز هرکدام ۹ نامزدی دریافت کردهاند.
http://www.sanatnews.ir/News//274508
برچسب ها :
آگهی تبلیغاتی
,
اسکار
,
اخبار صنعت نیوز
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
دانشبنیانها، همقدم زائران در راهپیمایی عظیم اربعین
هیچ مدرسهای در تهران در لیست ساختمانهای ناایمن بحرانی قرار ندارد
۹۶۰ هزار عملیات کانتینری در بندرشهید رجایی هرمزگان ثبت شد
مغز در دوران بارداری سازماندهی مجدد میشود
توقیف 2 شناور حامل قاچاق در آبهای بوشهر
بازار سرمایه مثبت شد
اعزام و پذیرش ۷۴ هزار مسافر در مسیر استانبول با ۳۶۶ پرواز پس از تحریم پروازهای اروپا
ماموریت استاد دانشگاه خواجهنصیر برای توسعه شرکتهای دانشبنیان با حکم «افشین»
مدال آوران المپیک پاریس از سربازی معاف شدند
دومین نقش برجسته قدیمی ایران در فارس ساماندهی میشود
ماجرای ترک سیگار سوژه یک مستند جدید شد
تعداد خودروهای شخصی عامل آلودگی هوای تهران
آخرين اخبار
امضای چهار سند همکاری مشترک با عراق در حوزه نفت وگاز
بازدید معاون حقوقی رئیسجمهوری از نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۵»
رشد اقتصادی صادرکنندگان نفت خاورمیانه ضعیفتر میشود
قیمت نفت صعودی شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت: کارگر رکن تولید و تولید اساس پیشرفت کشور است
حذف ۹۲ میلیون شغل تا سال ۲۰۳۰
فهرست سفید چین رونمایی شد
تاکید وزیر دفاع یمن بر توسعه تسلیحاتی در سایه ادامه حملات آمریکا
هشدار جدی به پرمصرفها
قوه قضاییه: جاسوس موساد اعدام شد
۶ تمرین برای تعادل بدن
تاکید وزیر دفاع یمن بر توسعه تسلیحاتی در سایه ادامه حملات آمریکا
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز