اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
تمهیدات وزارت صمت برای مراسم اربعین امسال
|
يک شنبه 25 آبان 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
بهرهبرداری از ایستگاه متروی شهر ری
تاريخ:بيست و پنجم آبان 1404 ساعت 11:10
|
کد : 404064
|
مشاهده: 14
اعضای شورای شهر تهران بر حمایت و پیگیریهای برای جبران عقب افتادگیها و بهرهبرداری از ایستگاه متروی شهر ری تا پایان سال و لزوم ساماندهی واگذاری تاکسیهای برقی به رانندگان متقاضی که ثبت نام کردهاند، تأکید کردند.
به گزارش ایسنا، احمد صادقی در جلسه امروز (سهشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدش از روند توسعه مسیر جنوبی خط ۶ مترو، اظهار کرد: در این بازدید شاهد تلاش شبانه روزی در زیر زمین بودیم که نشان دهنده عزم مدیریت شهری دوره ششم برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هواست.
وی با بیان اینکه ایستگاه متروی شهرری میتواند گره گشای ترافیک و وضعیت تردد در این محدوده باشد، خاطرنشان کرد: با حمایت و پیگیریهای بیشتر باید عقب افتادگیها جبران شود و تا پایان سال ایستگاه متروی میدان شهرری به بهره برداری برسد. از تمام کسانی که در این پروژه نقش دارند، تقدیر می کنیم. امید است که با همت و استمرار تلاش ها به اهداف دوره ششم مدیریت شهری فاصله جنوب و شمال تهران کاهش یابد و شاهد تحقق عدالت در پایتخت باشیم.
در ادامه ناصر امانی در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: بخشی از رانندگان تاکسی، خودروهای برقی خود را دریافت کرده بودند و برخی دیگر در انتظار بودند. تاکنون هزار و ۷۵۰ دستگاه تاکسی برقی وارد تهران شده اما ۱۸۹ دستگاه تاکسی واگذار شده است. شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی باید این وضعیت را ساماندهی کنند. قرار بر این بود که خودروها ۲۰ روزه تحویل داده شود؛ اما تاریخ ثبت نام و تحویل عادلانه نیست.
وی با بیان اینکه برخی افراد اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند و خودروی خود را تحویل گرفتند، یادآور شد: تعدادی دیگر شهریورماه ثبت نام کردند اما هنوز خودرو تحویل نگرفتند. مساله دیگری که وجود دارد این است که ۴۰ نفر از رانندگانی که هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتند، بیکار هستند و معیشت آنها در خطر است.
امانی با اعلام اینکه قرار بود برخی هزینهها همچون تنظیم سند برعهده سازمان تاکسیرانی باشد اما امروز برعهده رانندگان گذاشته شده است، تصریح کرد: در ابتدا خودرو را با تمام قطعات یدکی به رانندگان نشان داده بودند اما برخی قطعات در حال حاضر در خودروها وجود ندارد که قیمت آن به ۱۴۰ میلیون تومان میرسد. افراد برای تأمین منابع ارزی چهار ماه بین بانک و سازمان تاکسیرانی معطل هستند. مشکل دیگر معطلی چهار ساعته برای شارژ خودروهاست.
وی با بیان اینکه هزینه اقساط از رانندگانی که هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتند، کسر نشده است، خاطرنشان کرد: ما بارها گفتیم که باید در ابتدا زیرساختها فراهم میشد، اما به هر شکل باید تدبیر جدی برای این موضوع اندیشیده شود.
همچنین احمد علوی در تذکر پیش از دستور خود خاطرنشان کرد: فضای مجازی به فضایی برای اهانت به انسانها تبدیل شد. بنده و خانواده ام در این چند سال در فضای مجازی بارها مورد اهانت قرار گرفتیم؛ به ما هرچه می خواهید بگویید اما به سردار سرافراز اسلام نگویید.
وی با اشاره به بازدیدش از پروژه ساختمان بلدیه، خاطرنشان کرد: روزشماری در ساختمان بلدیه قرار گرفت و اعلام شد که در تاریخ مشخصی به بهره برداری می رسد. چندین ماه از آن روز گذشته اما افتتاح رسمی صورت نگرفته است. اگر مشکلی وجود دارد اعلام کنند تا مشکل حل شود و تا پایان دوره طرح به نتیجه برسد. قرار بود ساختمان بلدیه کاربری میراثی نیز داشته باشد. نگرانی ما این است که کاربری میراثی صرفاً به سمت کاربری اداری برود. حیف است که تلاش های فراوان در دوره چهارم، پنچم و ششم به جایی برسد که ساختمان بلدیه تنها کاربری میراثی داشته باشد.
رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: تقاضای ما این است که شهرداری زمان بهره برداری را اعلام کند و کاربری مصوب را مورد پیگیری قرار دهند. اگر قرار بر اصلاح است، اعلام کنند تا بررسی شود. بلدیه نباید ساختمان اداری باشد. طراحی این ساختمان به عنوان مرکز نمایشگاهی، تاریخی و موزه ای است. به هیچ عنوان قرار نیست تغییر کاربری و معماری صورت بگیرد. این ساختمان اداری نخواهد شد و همان طرحی که تصویب شده، اجرایی میشود.
http://www.sanatnews.ir/News/1/404064
برچسب ها :
ایستگاه متروی شهر ری
,
شورای شهر تهران
,
احمد صادقی
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
آخرين اخبار
طبقهبندی مشاغل در مسیر استانداردسازی
متقاضیان پیشخرید سکه بخوانند
ژاپن به کشور اجارهای آمریکا بدل میشود
این کرمها سیاهچالهها را به هم متصل میکنند
با حمله به ایران اعتبار آژانس از بین رفت
تخریب حوض تئاتر شهر تکذیب شد
جزئیات جدید نحوه بازرسی مشاغل دورکار
متهم شدن یک صهیونیست به همکاری با ایران
بهرهبرداری از ایستگاه متروی شهر ری
مصرف انرژی دو برابر استاندارد جهانی
هشدار هواشناسی برای ۲ استان جنوبی
مدیریت منابع آبی در صدر برنامههای مالی دولت
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز