قطع وابستگی فولاد مبارکه به زایندهرود با انتقال آب دریا
|
اتابک: برق بخش تولید نباید قطع شود
|
عایدی هزار میلیارد تومانی کشور از اجرای قانون تجارت ملوانی
|
اتابک: دستور روانسازی واردات قطعات ریلی صادر شد
|
اتابک: نباید جایگاه اصناف تضعیف شود
|
اتابک: نقشه راه همکاریهای تجاری ایران و اوراسیا در مسکو نهایی میشود
|
ارتقای روابط تجاری ایران و افغانستان در اولویت دولت است
|
تأکید وزیر صمت بر لزوم همگونسازی قوانین با شرایط فعلی تولید
|
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
|
افزایش قیمت و ناترازی انرژی، چالش اصلی صنایع کشور
|
مدیر نمونه خودرویی کشور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شد
|
راهاندازی دوباره تالار دوم ارزی؛ تشکیل کمیته ارزی در وزارت صمت
|
بازگشت ۲ میلیون و ۲۹۸ هزار زائر به کشور
|
دو شنبه 17 آذر 1404
Toggle navigation
صفحه نخست
درباره ما
آرشیو
تماس با ما
تحقق بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی توسط فناوران
تاريخ:هفدهم آذر 1404 ساعت 11:01
|
کد : 404843
|
مشاهده: 18
یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی را محقق کرد و انجام خدمات بانکی تنها با یک جمله امکانپذیر شد.
دکتر هشام فیلی، مدیر عامل این شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی در گفتوگو با ایسنا، از رونمایی از پلتفرم نوآورانه «دیما» خبر داد و گفت: یکی از بانکهای کشور از خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی این پلتفرم نوآورانه استفاده میکند و فصل جدیدی از تحول دیجیتال در نظام بانکی کشور را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: این پلتفرم نوآورانه بهعنوان نسل جدید بانکداری مکالمهمحور، به دستیار هوشمند توسعهیافته توسط شرکت هوش مصنوعی آدان (Adan AI) مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مجهز شده است، دستاوردی که امکان انجام خدمات بانکی تنها از طریق گفتوگو (متنی یا صوتی) را برای مشتریان فراهم میکند.
مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی در ادامه توضیح داد که این شرکت دانشبنیان فعال در هوش مصنوعی موفق شده است دستیار هوشمندی طراحی کند که قادر است درخواستهای کاربر را بهصورت مکالمهای درک کرده و مرحلهبهمرحله انتقال وجه را بدون نیاز به ورود کاربر به اپلیکیشنهای دیگر مدیریت کند.
دکتر فیلی افزود: اتصال مستقیم این پلتفرم به زیرساختهای بانکی و بهرهگیری از رمزنگاری دادهها و توکنهای یکبار مصرف، امنیت تراکنشها را تضمین میکند.
وی گفت: پس از انجام عملیات نیز رسید دیجیتالی شامل مبلغ، شماره پیگیری و زمان تقریبی واریز در اختیار کاربر قرار میگیرد. همچنین، این دستیار هوش مصنوعی با تحلیل شرایط لحظهای، بهترین و سریعترین مسیر انتقال وجه را پیشنهاد میدهد.
مدیرعامل این شرکت فعال در حوزه هوش مصنوعی، خاطرنشان کرد که این پلتفرم، علاوهبر بخش مکالمهمحور، امکاناتی مانند نمایش تاریخچه تراکنشها، برچسبگذاری هدفمند و ارائه پیشنهادهای شخصیسازیشده را نیز ارائه میکند تا تجربهای هوشمند، قابلاعتماد و ساده از مدیریت مالی روزمره برای مشتریان بانک ملت رقم بزند.
دکتر فیلی یادآور شد: این دستیار هوشمند قادر به پاسخگویی پرسشهای مرکز تماس بانک ملت ۱۵۵۶ نیز است.
http://www.sanatnews.ir/News/1/404843
برچسب ها :
پارک علم و فناوری
,
هوش مصنوعی
,
دانشگاه تهران
آدرس ايميل شما:
*
آدرس ايميل دريافت کنندگان
*
Sending ...
*
پربازديد ترينها
اهمیت تامین گروه خونی O منفی در حوادث
شجاعت دولت پزشکیان در آغاز خصوصی سازی صنعت خودرو
یک هیئت اوکراینی امروز وارد دمشق میشود
گفتوگوی وزیر صمت با پوتین در حاشیه اجلاس اوراسیا
سرپرست معاونت صنایع ماشینآلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد
مذاکره وزیر نفت با مقامهای روسی در بخش انرژی
تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی
ساروی مقتدرترین فرنگی کار سال جهان شد
۳۰۳ همت عدمالنفع صنایع از ناترازیها
وزیر صمت: حضور پرشور مردم، متضمن حرکت به سوی اهداف نظام اسلامی است
وزیر صمت: بسته حمایتی دولت از صنایع قابلیت تمدید دارد
۱۲ بهمن آغاز مجدد پروازها به اروپا
آخرين اخبار
چگونه از شتاب پیری بکاهیم؟
دیدار عراقچی با الهام علیاف
نتانیاهو: گفتوگوها درباره جنوب سوریه ادامه دارد
دورکاری برای سلامت روان خوب است یا بد؟
یک سال پس از سلطه الجولانی بر سوریه و حاکمیتِ گفتار دوگانه
تحقق بانکداری مبتنی بر هوش مصنوعی توسط فناوران
پرواز دومین هواپیمای حامل ایرانیان از آمریکا به کشور
هوای ناسالم تهران برای گروههای حساس
کریدور انتقال برق ۷۶۵ کیلوولت گامی در جهت کاهش آلودگی هوا
هجوم واردات غیررسمی در بازار پوشاک
چین به مفاد توافقهای تجاری پایبند ماند
افزایش ملایم قیمت نفت در بازار جهانی
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و توليد نرم افزار :
نوآوران فناوری اطلاعات امروز