پنج شنبه 30 فروردين 1403
صنعت خودرو
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران بر ضرورت افزایش بهای محصولات خودروسازان با اشاره به رشد ۴۵ درصدی تورم و ۶۰ درصدی هزینه‌های تولید در کشور تاکید کرد.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: استاندارد خودروهای تولیدی را به صورت مداوم رصد می‌کنیم تا بهبود و اصلاح پیدا کنند و پیگیر حق‌الناس مردم هستیم.
واکنش بازار خودرو به جهش نرخ ارز در روز‌های آغازین سال ۱۴۰۳ بررسی شد.
عضو کمیسیون امورداخلی و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش نرخ جرایم رانندگی علیرغم نقش بازدارندگی در کاهش رفتار‌های پرخطر رانندگی به تنهایی کافی نیست، عنوان کرد: پیشگیری از حوادث رانندگی نیازمند رویکردی جامع است و سه عامل انسان، جاده و خودرو در کنار یکدیگر معنا پیدا خواهند کرد.
به گزارش صنعت نیوز، نیکولا، تولیدکننده خودروهای الکتریکی برآوردهای تحویل سه ماهه اول کامیون‌های هیدروژنی را شکست داد.
به گزارش صنعت نیوز، سه نفر آگاه از برنامه‌های شرکت تسلا به رویترز اظهار کردند که تسلا در کارخانه خود در آلمان برای صادرات به هند، تولید خودروهای فرمان‌راست را آغاز کرد زیرا تسلا با ورود احتمالی به سومین بازار بزرگ خودروی جهان پیش می‌رود.
وزارت صمت باید در رابطه با محدودیت عرضه خودروهای داخلی و وارداتی پاسخگو باشد.
رییس انجمن صنفی کارفرمایی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده ملاک تعیین تعداد گواهی اسقاط خودروهای وارداتی در سال 1403 را اعلام کرد.
به گزارش صنعت نیوز، بر اساس گزارش شرکت سایپا به سازمان بورس، محصولات سواری تولیدی این شرکت در ۱۱ ماه نخست امسال ۶ درصد کم شده است.
به گزارش صنعت نیوز، با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مهدی صادقی به سمت مدیرعاملی شرکت زامیاد منصوب شد.
به گزارش صنعت نیوز، سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: تحلیل نتایج آزمون خودروهای سنگین مراجعه‌کننده به مراکز شهر تهران نشان می‌دهد ۵۱ درصد از خودروهای سنگین دارای نقص فنی و ایمنی بوده و در بار نخست موفق به دریافت معاینه فنی نمی‌شوند.
به گزارش صنعت نیوز، ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت متقاضیان خودرو پارس ارائه و اعلام کرد: متقاضیان پژو پارس به ترتیب اولویت در نوبت تحویل خودرو پارس قرار خواهند گرفت.
به گزارش صنعت نیوز، بی‌وای‌دی شاسی بلند لوکس شناور را برای جلب نظر خریداران اروپایی، به میدان می‌آورد.
به گزارش صنعت نیوز، بی‌وای‌دی از ابرخودروی الکتریکی ۱.۷ میلیون یوانی برای رقیب فراری و لامبورگینی رونمایی کرد.
به گزارش صنعت نیوز، مطابق اطلاعیه سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، شرایط و چگونگی واردات توسط شخصِ جانباز اعلام شد.
به گزارش صنعت نیوز، خریداران خودروهای مونتاژی از جمله مدیران خودرو و کرمان موتور امروز چهارشنبه دوم اسفندماه مقابل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تجمع کردند.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: جانبازان معزز می توانند از شنبه ۶ اسفند نسبت به ویرایش یا اصلاح ثبت نام اولیه خودروهای وارداتی اقدام کنند.
به گزارش صنعت نیوز، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تولید خودرو با سوخت‌های متنوع، بهترین راهکار در شرایط کنونی است.
به گزارش صنعت نیوز، رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد: در دولت سیزدهم ۲۴ هزار و ۱۵۰ دستگاه کشنده در جهت نوسازی و افزایش ظرفیت ناوگان جاده‌ای کشور وارد شده است.
به گزارش صنعت نیوز، مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت اعلام کرد که پیش‌بینی می‌شود تا قبل از عید، ۲۵۰۰ دستگاه خودروی برقی تحویل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شود.
انتها123456
کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است