جمعه 14 ارديبهشت 1403

نوع برخورد با سرمایه گذار خارجی باید از حالت بروکراتیک خارج شود

  تاريخ:نهم آبان 1387 ساعت 11:37   |     کد : 10074   |     مشاهده: 475
به گزارش صنعت نیوز،مدیر کل سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه سرمایه گذار خارجی گران و قیمتی است, اظهار داشت: نوع برخورد با سرمایه گذار خارجی در کشور باید از حالت بروکراتیک خارج شود.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز،مدیر کل سرمایه گذاری خارجی وزارت اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه سرمایه گذار خارجی گران و قیمتی است, اظهار داشت: نوع برخورد با سرمایه گذار خارجی در کشور باید از حالت بروکراتیک خارج شود.

محمود علی ابادی: باید با حذف موانع پیش روی سرمایه گذار خارجی، فرصتهای مناسب برای کسب درآمد را به سرمایه گذار داد.

 

وی خاطر نشان کرد: سرمایه گذار خارجی قدرت انتخاب دارد و باید در کشور فرصت های برابر برای سرمایه گذار موفق قائل شد.

 

مدیر کل سرمایه گذاری خارجی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه واردات ایران اکنون معقول و منطقی نیست تصریح کرد: ایجاد این تنگنا در جامعه به واسطه عدم پیوند اقتصاد ایران با اقتصاد جهانی است.

 

علی آبادی با بیان اینکه با ایجاد رابطه معقول و منطقی و حتی عاطفی با سرمایه گذار می توان ایران را در اقتصاد جهانی مطرح کرد، یادآور شد: پیچیدگی فضای کسب و کار در جامعه اداری و اقتصادی کشور باید مرتفع شود.

 

این مسئول وزارت اقتصادی و دارایی اذعان داشت: ایران امن ترین کشور برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی است و نباید این فرصت را با بروکراتیکهای اداری به تهدید تبدیل کرد.

 

وی در عین حال از مسئولان بانکها خواست تا با اعمال روشهایی در راستای برنامه ریزی برای دریافت تسهیلات راحتتر به سرمایه گذاران خارجی برنامه ریزی کنند

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10074
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است