شنبه 15 ارديبهشت 1403

دو شرکت بزرگ نفتي در اندونزي سرمايه گذاري مي کنند

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 09:41   |     کد : 10178   |     مشاهده: 2367
به گزارش صنعت نیوز، شرکت نفتي اکسون موبيل امريکا و شرکت نفتي اينپکس ژاپن به سرمايه گذاري صد و چهل و چهار ميليون و پانصد هزار دلاري در بخش نفت و گاز اندونزي متعهد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، شرکت نفتي اکسون موبيل امريکا و شرکت نفتي اينپکس ژاپن به سرمايه گذاري صد و چهل و چهار ميليون و پانصد هزار دلاري در بخش نفت و گاز اندونزي متعهد شدند.

وزارت منابع معدني اندونزي ديروز جمعه ، اين دو شرکت را به عنوان برندگان مناقصه اکتشاف و بهره برداري از نه حوزه جديد نفت و گاز در اين کشور اعلام کرد.

اويتا اچ لگوو مدير کل بخش نفت و گاز اين وزارتخانه روز شنبه اعلام کرد دولت پيش بيني مي کند در مجموع سرمايه اي به مبلغ چهارصد و شصت و پنج ميليون دلار جذب اين نه حوزه جديد شود.

اکسون موبيل امتياز اکتشاف و بهره برداري از حوزه نفتي گونتينگ را در جاوه شرقي به دست اورده است و قصد دارد براي سه سال اول هفده ميليون دلار در اين طرح سرمايه گذاري کند.

خبرگزاري شين هوا از جاکارتا اعلام کرد اينپکس نيز امتياز اکتشاف و بهره برداري از حوزه سماي دو را در غرب پاپوا از ان خود کرده است و در سه سال اينده با کمک شرکاي خود به طور مشترک صد و بيست و هفت ميليون و پانصد هزار دلار سرمايه گذاري خواهد کرد.

http://www.sanatnews.ir/News/1/10178
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است