يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

عراق خواستار افزايش سرمايه گذاري شرکتهاي انگليسي شد

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 10:32   |     کد : 10190   |     مشاهده: 1397
به گزارش صنعت نیوز، علي غالب بابان وزير برنامه ريزي عراق روز جمعه افزايش سرمايه گذاري شرکتهاي انگليسي را در عراق خواستار شد .

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، علي غالب بابان وزير برنامه ريزي عراق روز جمعه افزايش سرمايه گذاري شرکتهاي انگليسي را در عراق خواستار شد .

يک منبع وزارت برنامه ريزي عراق گفت علي غالب بابان در ديدار با هيئي از مسئولان سفارت انگليس در بغداد ضمن قدراني از نقش انگليس در عراق تاکيد کرد شرکتهاي انگليسي بايد در اجراي طرحهاي سرمايه گذاري در بخشهاي مختلف عراق نقش بيشتري ايفا و از قانون سرمايه گذاري در عراق استفاده کنند .

پايگاه اينترنتي روزنامه الصباح عراق روز شنبه به نقل وزارت برنامه ريزي عراق گزارش داد مسئولان سفارت انگليس در بغداد نيز در ديدار با علي غالب بابان امادگي لندن را براي مشارکت بيشتر در روند توسعه و بازسازي تاسيسات زيربنايي بغداد و در ديگر استان هاي عراق اعلام داشتند .

وزير برنامه ريزي عراق طي هفته هاي گذشته با بسياري از سفيران و هيئتهاي خارجي در بغداد در خصوص همکاري دو جانبه براي بازسازي و توسعه عراق گفتگو کرده است.

وزير برنامه‌ريزي عراق که از اهل تسنن اين کشور است درباره توافقنامه امنيتي که قرار است ميان بغداد و واشنگتن به امضا برسد ، اظهار داشت عراقي‌ها مي‌خواهند بر فعاليت و عملکرد تمام سربازان و پيمان‌کاران آمريکا در عراق کنترل داشته باشند .

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10190
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است