جمعه 14 ارديبهشت 1403

گازپروم از افزايش يکصد و بيست درصدي سود خود خبر داد

  تاريخ:دوازدهم آبان 1387 ساعت 11:01   |     کد : 10195   |     مشاهده: 2343
به گزارش صنعت نیوز، ميزان سود خالص شرکت دولتي نفت و گاز روسيه ،گازپروم، در نه ماهه اول امسال با بيش از يکصد و بيست درصد افزايش نسبت به سال گذشته به شانزده ميليارد دلار رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، ميزان سود خالص شرکت دولتي نفت و گاز روسيه ،گازپروم، در نه ماهه اول امسال با بيش از يکصد و بيست درصد افزايش نسبت به سال گذشته به شانزده ميليارد دلار رسيد.

در بيانيه شرکت گازپروم امده است ميزان سود خالص اين شرکت در سه ماهه سوم نيز در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با افزايش دوازده و دو دهم درصدي به پنج ميليارد و چهارصد و پنجاه ميليون دلار رسيد که دليل ان رشد درامدهاي حاصل از سهام شرکت در ساير فعاليتهاي تجاري بوده است.

الکسي ميلر، مدير اجرايي گازپروم نيز گفت شرکت گازپروم انتظار داشت سود خالص ان در سال دو هزار و هشت به سي ميليارد دلار برسد در حالي اي که اين ميزان در سال قبل حدود بيست و پنج ميليارد دلار بود.

پايگاه اينترنتي خبرگزاري ريانوستي نيز به نقل از ميلر نوشت بحران فعلي بازارهاي مالي جهان به هيچ عنوان بر هم زننده فعاليتهاي اين شرکت نبوده است.

ميلر در ادامه افزود "ما اطمينان زيادي داريم. مي توان گفت که گازپروم با قيمتهايي کار مي کند که بسيار مناسب هستند. دوره نفت و گاز ارزان قيمت به سر امده است. به رغم بحران مالي، قيمت نفت و گاز در سطح بالايي باقي خواهد ماند."

اين مقام گازپروم گفت قيمت گازي صادراتي روسيه به اروپا با افزايش بي سابقه اي در اول ماه اکتبر به پانصد دلار در هر هزار متر مکعب رسيد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10195
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است