يک شنبه 16 ارديبهشت 1403
صالح آبادي:

بسته سياسي بازار سرمايه تدوين شده است

  تاريخ:سيزدهم آبان 1387 ساعت 10:47   |     کد : 10283   |     مشاهده: 1415
به گزارش صنعت نیوز، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار از تهيه بسته سياستي بازار سرمايه براي مقابله با بحران جهاني مالي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، رييس سازمان بورس و اوراق بهادار از تهيه بسته سياستي بازار سرمايه براي مقابله با بحران جهاني مالي خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، علي صالح آبادي امروز در همايش بحران مالي جهاني ،چالش ها و فرصت ها با اشاره به ابلاغيه رييس جمهور به وزارت اقتصاد براي اتخاذ تدابير لازم در برابر بحران مالي جهاني گفت: بسته سياستي در بازار سرمايه به اين منظور تدوين شده است و در اختيار وزارتخانه اقتصاد قرار خواهد گرفت.

وي همچنين از تهيه لايحه دو فوريتي و ارائه آن به دولت براي کمک به توسعه بازار سرمايه خبر داد.

صالح آبادي حمايت از صنايع فعال در بازار سرمايه و عدم عرضه سهام دولتي را از ديگر برنامه هاي سازمان بورس براي مقابله با بحران عنوان کرد و افزود: بازار سرمايه ما به دليل اينکه از پيچيدگي ابزارها برخوردار نيست و نظارت بيشتري بر آن صورت مي گيرد و از ريسک پاييني برخوردار است نسبت به ساير بازارهاي سرمايه جهاني مزيت دارد.

وي با بيان اينکه بازار سرمايه ايران در بعد اوراق بهادار از بحران مالي جهاني متاثر نشده است افزود: در بحث کالاها بايد تدابير لازم اتخاذ شود.

وي گفت: بازار سرمايه ما بر مبناي توليد و کار است و واسطه هاي مالي در آن کوچک هستند و باتوجه به اسلامي بودن ابزارها و شرکتها در اين بازار امکان جذب سرمايه هاي خارجي در بازار سرمايه کشور وجود دارد.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10283
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است