جمعه 14 ارديبهشت 1403
نخست وزيرهند :

بحران مالي بر بانک هاي اين کشور تاثير گذاشته است

  تاريخ:چهاردهم آبان 1387 ساعت 10:12   |     کد : 10347   |     مشاهده: 2445
به گزارش صنعت نیوز، مانموهان سينگ نخست وزير هند اعلام کرد بحران مالي بر بانک ها و موسسات مالي اين کشور تاثير منفي گذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، مانموهان سينگ نخست وزير هند  اعلام کرد بحران مالي بر بانک ها و موسسات مالي اين کشور تاثير منفي گذاشته است.

نخست وزير هند افزود درست است که اين بحران بر بانک ها و موسسات ما تاثير منفي گذاشته است اما اقتصاد ما بدون ضرر زيادي از ان خارج خواهد شد. مانموهان سينگ پيشتر در ماه اکتبر نيز اذعان کرده بود که رشد اقتصادي هند به علت بحران مالي کاهش خواهد يافت.

به گزارش‌ خبرگزاري ‌ فرانسه از دهلي نو، سينگ در جمع شماري از تجار و بازرگانان گفت بديهي است بحراني به اين بزرگي ، اقتصاد ما را نيز تحت تاثير قرار دهد.

نخست وزير هند افزودکندي رشد اقتصادي در سطح جهان به علت تاثيرات همين بحران مالي بسيار زياد و بسيار طولاني مدت خواهد بود اما بانکهاي هند با وجود اين بحران خيلي خوب مديريت مي شوند و بسيار خوب هم تامين سرمايه مي شوند.

بانک مرکزي هند براي انکه رشد اقتصادي در اين کشور را تسهيل کند روز شنبه تصميم گرفت نرخ بهره وام هاي بانکي خود را به هفت و نيم درصد برساند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10347
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است