دو شنبه 17 ارديبهشت 1403

ارزش سهام در بازارهاي بورس اروپا افزايش يافت

  تاريخ:بيستم آبان 1387 ساعت 13:05   |     کد : 10753   |     مشاهده: 1473
به گزارش صنعت نیوز، به گزارش شبکه يورونيوز ارزش شاخص فوتسي در بازار بورس لندن با دو و هفده صدم درصد افزايش به چهار هزار و سيصد و هشتاد و هفت ، و چهارده صدم واحد رسيده است و در بازار بورس فرانكفورت شاخص دكس با دو و پنجاه و نه صدم درصد افزايش به چهار هزار و نهصد و سي و هشت، و چهل و شش صدم واحد رسيده است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، به گزارش شبکه يورونيوز ارزش شاخص فوتسي در بازار بورس لندن با دو و هفده صدم درصد افزايش به چهار هزار و سيصد و هشتاد و هفت ، و چهارده صدم واحد رسيده است و در بازار بورس فرانكفورت شاخص دكس با دو و پنجاه و نه صدم درصد افزايش به چهار هزار و نهصد و سي و هشت، و چهل و شش صدم واحد رسيده است.

در بازار بورس پاريس هم شاخص كك 40 با دو و چهل و دو صدم درصد افزايش به سه هزار و چهارصد و شصت و نه ، و دوازده صدم واحد رسيد.

در بازار ميلان شاخص اس اند پي/ ام آي بي (S&P/MIB) با يک و چهل و يک صدم درصد افزايش به بيست و يک هزار و نهصد و يازده واحد رسيده است.

در بازار بورس اروپا نيز شاخص نايز يورونکست موسوم به يورو استوکس پنجاه با دو و سي و هشت صدم درصد افزايش به دو هزار و ششصد و دو ، و پنجاه و چهار صدم واحد رسيده است.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/10753
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است