يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

جشنواره يخ نوردي فرانسه، فرصتي براي رشد يخ‌نوردي ايران

  تاريخ:بيست و نهم آبان 1387 ساعت 15:13   |     کد : 11375   |     مشاهده: 1275
به گزارش صنعت نیوز، انجمن كوهنوردان ايران در ادامه برنامه‌هاي انجمن براي آشناسازي کوه‌نوردان ايراني با جريان‌هاي روز کوه‌نوردي و براي ارتقاي مهارت فني آنان، درنظر دارد چند نفر از افرادي که آشنايي کامل با يخ‌نوردي و صعودهاي ترکيبي دارند را به فستيوال يخ‌نوردي "اکرن" که در ژانويه آينده در فرانسه (منطقه اکرن) برگزار مي‌شود، اعزام کند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، انجمن كوهنوردان ايران در ادامه برنامه‌هاي انجمن براي آشناسازي کوه‌نوردان ايراني با جريان‌هاي روز کوه‌نوردي و براي ارتقاي مهارت فني آنان، درنظر دارد چند نفر از افرادي که آشنايي کامل با يخ‌نوردي و صعودهاي ترکيبي دارند را به فستيوال يخ‌نوردي "اکرن" که در ژانويه آينده در فرانسه (منطقه اکرن) برگزار مي‌شود، اعزام کند. 

يخ نوردي

انجمن كوهنوردان ايران در ادامه برنامه‌هاي اين انجمن براي آشناسازي کوه‌نوردان ايراني با جريان‌هاي روز کوه‌نوردي و براي ارتقاي مهارت فني آنان، درنظر دارد چند نفر از کساني كه آشنايي کامل با يخ‌نوردي و صعودهاي ترکيبي دارند را به فستيوال يخ‌نوردي "اکرن" که در ژانويه آينده در فرانسه ( منطقه اکرن ) برگزار مي‌شود، اعزام کند.

به گزارش ميراث‌خبر، در اين فستيوال، تعدادي از بهترين کوه‌نوردان جهان و همچنين گروه‌هاي ديگري از علاقمندان به صعود روي آبشارهاي يخ و مسيرهاي ترکيبي، شرکت مي‌کنند.

اين رويداد، فرصتي براي آشنايي با آخرين روش‌ها و ابزارهاي يخ‌نوردي و برقراري ارتباط با کوه‌نوردان خارجي است.

هزينه اين برنامه، براي هر نفر حدود دو ميليون و پانصد هزار تومان، و زمان آن ده روز ( از 16 تا 26 دي ماه ) خواهد بود. هزينه برنامه برعهده شرکت‌کنندگان خواهد بود و انجمن هيچ مبلغي را براي خود درنظر نخواهد گرفت.

انجمن کوه‌نوردان ايران مي‌تواند براي علاقمندان واجد شرايطي که حامي مالي خاصي را درنظر دارند، معرفي نامه صادر کند و پي‌گير جذب کمک مالي براي آنان باشد. درعين حال، هيات مديره انجمن نيز خواهد کوشيد حامياني را براي پوشش بخشي از هزينه برنامه پيدا کند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11375
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است