يک شنبه 16 ارديبهشت 1403

تلاش تونس براي جذب توريست بيشتر از آلمان

  تاريخ:بيست و نهم آبان 1387 ساعت 15:41   |     کد : 11379   |     مشاهده: 1219
به گزارش صنعت نیوز، درحالي که آلمان پس از فرانسه بيشترين توريست اروپا را به تونس مي‌فرستد، مقامات گردشگري تونس درصدد اجراي برنامه‌هاي ويژه براي جلب توريست بيشتر از آلمان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، درحالي که آلمان پس از فرانسه بيشترين توريست اروپا را به تونس مي‌فرستد، مقامات گردشگري تونس درصدد اجراي برنامه‌هاي ويژه براي جلب توريست بيشتر از آلمان هستند. 

شهری توريستي در قلب صحرا-تونس

 تونس با هدف جذب توريست بيشتر از کشور آلمان که پس از فرانسه بيشترين توريست اروپا را هر سال به تونس مي فرستد، به عنوان بخشي از استراتژي صنعت توريسم خود ميزبان دومين سمينار تورگردان آلماني نيکرمن توماس کوک است.

به گزارش خبرگزاري رسمي تونس؛ هدف از برگزاري اين سمينار که در شهر «توزور»، واحه اي در جنوب تونس برگزار مي شود، ارائه برنامه‌هاي ويژه‌اي براي تبليغ مقاصد گردشگري تونس در بازار آلمان است.

اين برنامه با اتکا بر استراتژي هاي مدرن بازاريابي درصدد جلب علاقه و توجه توريست هاي جوان آلماني به بازديد از اين شهر است.

«خليل لاجيمي» وزير توريسم تونس تاکيد کرده است که بخش مهم اين برنامه در دهه 60 به اجرا درآمده است زماني که تورگردان هاي آلماني دست به معرفي تونس به عنوان يک مقصد گردشگري زده اند.

به گفته «خليل لاجيمي» وزير توريسم تونس تعداد توريست هاي آلماني که از ابتداي سال 2008 تاکنون به كشور تونس آمده اند به ميزان 2 درصد افزايش يافته است. وي پيش بيني کرد زمستان 2009نيز که فصل اوج توريسم اين کشور است، شاهد افزايش چشمگيري در تعداد توريست‌هاي آلماني باشند.

وي همچنين از اعمال برخي سياست ها در ارتقاي هتل ها و تنوع و گسترش خطوط هوايي در اين کشور خبر داد.

آمار و ارقام منتشر شده ازسوي دفتر ملي توريسم تونس نشان مي دهد که آلمان دومين منبع بزرگ اعزام توريست به تونس پس از فرانسه در قاره اروپا ست. 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11379
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است