پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

معرفی آخرین دستاوردهای الکترونیک بانک تجارت در نمایشگاه الکامپ

  تاريخ:هفتم آذر 1387 ساعت 09:41   |     کد : 11863   |     مشاهده: 1251
به گزارش صنعت نیوز، بانک تجارت با حضور فعال در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بانک تجارت با حضور فعال در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

در این نمایشگاه که با استقبال متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات و دانشجویان کشور مواجه شد کارشناسان این بانک ضمن بر پایی یک غرفه تخصصی اقدام به معرفی خدمات بانکداری الکترونیک به بازدیدکنندگان نموده و با نقطه نظرات تخصصی کارشناسان صنعت IT کشور در این زمینه از نزدیک آشنا شدند.

در طول مدت برگزاری این نمایشگاه مسئولین غرفه بانک تجارت با نصب شعبه مجازی سیبا ( سامانه بانکداری الکترونیک بدون کارمند ) ، دستگاه های وب کیوسک ، خود پرداز و پایانه فروش ، بازدید کنندگان از نمایشگاه را به صورت عملی با چگونگی استفاده از خدمات تلفنباک و سامانه پیام کوتاه ، انتقال وجوه به صورت لحظه ای از طریق سامانه سحر پرداخت قبوض به صورت الکترونیک و ... به طور کامل و به زبان ساده برای مشتریان توضیح داده شده است.

از جمله دیگر اقدامات غرفه بانک تجارت در طول برگزاری این نمایشگاه ارسال نرم افزار موبایل با تکنیک برای علاقمندان از طریق بلوتوث و توزیع کارت اینترنت اهدایی این بانک بصرت رایگان بود.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ طی روزهای دوم تا پنجم آذر ماه در تهران برگزار شد دهها شرکت ایرانی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در زمینه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک را به نمایش گذاشتند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11863
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است