پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

رتبه نخست بانک تجارت در ارائه خدمات ساتنا

  تاريخ:هفتم آذر 1387 ساعت 09:48   |     کد : 11866   |     مشاهده: 1549
به گزارش صنعت نیوز، بانک تجارت رتبه اول را در ارائه خدمات سامانه ساتنا به مشتریان نظام بانکی به دست آورده و نزدیک به نیمی از کل دستور پرداخت های مشتریان بانکها در قالب این سامانه از طریق شعب بانک تجارت صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بانک تجارت رتبه اول را در ارائه خدمات سامانه ساتنا به مشتریان نظام بانکی به دست آورده و نزدیک به نیمی از کل دستور پرداخت های مشتریان بانکها در قالب این سامانه از طریق شعب بانک تجارت صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت و مطابق آمار ارائه شده از سوی اداره نظام های پرداخت بانک  مرکزی ، در هفته پایانی آبانماه بیش از 3435 بار انتقال وجه از طریق سامانه ساتنا در شعب بانک تجارت به ثبت رسیده و این بانک توانسته است با اختلاف قابل توجه نسبت به سایر بانکها رتبه نخست را در ارائه خدمات کاملاً الکترونیک ساتنا در سیستم بانکی به دست آورد .

این در حالی است که در همین مدت مجموع تراکنش های ثبت شده سامانه ساتنا در بانکهای دولتی و خصوصی کشور 7875 فقره بوده است.

در ادامه این خبر آمده است : طی ماههای گذشته دوره های آموزشی توجیهی برای کارکنان شعب بانک تجارت جهت ارائه مطلوب خدمات ساتنا برگزار شده است همچنین یک بخش ویژه نیز در وب سایت این بانک جهت اطلاع رسانی به هموطنان در خصوص چگونگی استفاده از خدمات ساتنا ایجاد شده است .

چنانچه مشتری دارای حساب جاری فراگیر در بانک تجارت باشد دریافت این خدمات در کلیه شعب این بانک امکان پذیر خواهد بود.

شایان ذکر است بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فروردین ماه گذشته با هدف گسترش خدمات مبتنی بر بانکداری الکترونیک ، تسهیل و تسریع انتقال وجوه بین بانکهای کشور ، کاستن از حجم مراجعات مردم به شعب بانکها و کاهش استفاده از پول نقد و چک پول اقدام به راه اندازی سامانه تسویه ناخالص آنی ( ساتنا ) نمود . با بهره گیری از سامانه ساتنا کلیه مشتریان نظام بانکی می توانند در کوتاه ترین زمان بدون نیاز به استفاده از پول نقد و یا چک های بانکی اقدام به انتقال وجوه از حساب های خود در بانک های مختلف کشور نمایند.

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11866
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است