پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403

استقبال شرکتهای ایرانی از سرمایه گذاری در سلیمانیه عراق

  تاريخ:هفتم آذر 1387 ساعت 12:12   |     کد : 11926   |     مشاهده: 573
به گزارش صنعت نیوز، استاندار کرمانشاه گفت: استقبال شرکتهای ایرانی از نمایشگاه سلیمانیه نشانه تمایل به سرمایه گذاری در این منطقه و برقراری ارتباط گسترده با تجار آن است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، استاندار کرمانشاه گفت: استقبال شرکتهای ایرانی از نمایشگاه سلیمانیه نشانه تمایل به سرمایه گذاری در این منطقه و برقراری ارتباط گسترده با تجار آن است.

مجید غفوری اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ایران با محوریت استان کرمانشاه در سلیمانیه عراق با حضور 230 شرکت بیانگر این موضوع است که تجار و صاحبان صنایع ایران تمایل به برقراری ارتباط گسترده و خوب با تجار این اقلیم دارند.

 

وی افزود: برقراری ارتباط تجار ایران وسلیمانیه به تحکیم روابط ایران با اقلیم کردستان کمک شایانی می کند که در این راستا برگزاری این نمایشگاه سهم عمده ای در برقراری این ارتباط دارد.

 

غفوری با اشاره به استقبال خوب مقامات کردستان عراق از برگزاری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بخشی از توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان کرمانشاه به معرض نمایش در آمد که در صورت استقبال مقامات سلیمانیه و تجار ایرانی می تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش فرهنگی برگزاری این چنین نمایشگاه های گفت: برگزاری این چنین نمایشگاه هایی می تواند در توسعه روابط فرهنگی مردم دو استان کرمانشاه و سلیمانیه نقش موثری داشته وارتباطات فرهنگی آنها را توسعه دهد.

 

وی با تشکر از کسانی که در برگزاری این نمایشگاه سهیم بوده اند، خاطر نشان کرد: برگزاری این چنین نمایشگاهی با این کیفیت و با توجه به تعداد شرکتهای حاضر در آن نشان داد که استان کرمانشاه می تواند محوریت برگزاری نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران در نقاط مختلف کشور عراق را برعهده داشته باشد.

  

نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق با حضور 230 شرکت در قالب 13گروه از پنجم آذر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های بین المللی سلیمانیه عراق دایر شده است.

 

 

http://www.sanatnews.ir/News/1/11926
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است